English

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد؛

اختصاص یک ردیف بودجه مستقل برای سازمان منطقه آزاد اروند

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از یک ردیف بودجه مستقل برای حمایت مالی منطقه آزاد اروند در سال 98 خبر داد.

اختصاص یک ردیف بودجه مستقل برای سازمان منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سعید نمکی اظهار کرد: برای ایجاد یک ردیف بودجه مستقل برای منطقه آزاد اروند مشورت شده است تا به عنوان یکی از پیشنهادات دولت در لایحه 98 قرار گیرد و به شکل خاص آن را دنبال خواهیم کرد.

نمکی با اشاره به مسایل فرهنگی و آموزشی خرمشهر گفت: برای فضاهای فرهنگی، آموزش و پرورش و فضاهای ورزشی تصمیماتی گرفته شد و در این راستا بازسازی و مرمت ورزشگاه شهید جهان آرا در اولویت قرار گرفت.

وی از آغاز عملیات پروژه احداث یک فرهنگسرا در خرمشهر خبر داد و گفت: به زودی کلنگ احداث یک فرهنگسرا در خرمشهر زده می شود.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در بحث آموزش و پرورش ترمیم و بازسازی مدارس خرمشهر مطرح و قرار شد که در این زمینه یک گروه از سازمان برنامه بودجه اعم از مدیران آموزش عالی، مدیران آموزش و پرورش، فرهنگ و گردشگری عمومی، قضایی، دفاعی امنیتی رفاه اجتماعی و سلامت مسایل و مشکلات را جمع بندی و در قالب یک مجموعه شهر خرمشهر به صورت استانی آماده شود.

او در ادامه گفت: در این رابطه قرار است استاندار به عنوان رئیس کمیته اجرایی در سطح استان و نمایندگان و اعضای آن به عنوان مدیران اجرایی در این کمیته حضور داشته باشند و ما هم در تهران یک نفر را به عنوان رئیس امور متولی مسایل استان خوزستان قراردهیم.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: علاوه بر این ماهانه موارد و مسایل را طی جلسه ای بررسی کنیم و هر سه ماه یک بار به استان خوزستان سفر خواهیم کرد تا بتوانیم پروژه های مصوب را برای استان دنبال و به سرانجام برسانیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه