English

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان خبر داد:

اختصاص ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای راههای شهرستان سمیرم

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان از اختصاص 128 میلیارد تومان اعتبار برای راههای شهرستان سمیرم خبر داد.

اختصاص 128 میلیارد تومان اعتبار برای راههای شهرستان سمیرم

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت اله غلامی گفت:جهت احداث پروژه های سمیرم به یاسوج، محور شهید به دژ کرد، خسروشیرین به حسن آباد و تکمیل آغداش به اسلام آباد و دیگر پروژه های شهرستان 128 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در تمامی پروژه ها مناقصه برگزار و پیمانکار انتخاب شده است.

وی افزود: در راستای کمک به دهیاری ها و شهرداری ها، تمامی محورهای روستایی که زیرسازی آن توسط دهیاری و بخشداری ها انجام شده قیر آن تا قبل از فصل سرما تخصیص خواهد یافت تا عملیات آسفالت ریزی آن انجام گردد.

ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و زیست پذیری شهری هدف بازآفرینی شهری

معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: برنامه بازآفرینی شهری ایران یک برنامه مبتنی بر اهداف و رویکردهایی است که نسبت به خدمت رسانی و مدیریت در قلمرو شهری به خود اختصاص داده و دو هدف بزرگ ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و ارتقاء زیست پذیری شهری را دنبال می کند.

راه و شهرسازی

 هوشنگ عشایری طی بازدید از شهرستان سمیرم و پروژه جاده سلامت به عنوان یک پروژه گردشگری و گفت: برنامه بازآفرینی شهری ایران یک برنامه مبتنی بر اهداف و رویکردهایی است که نسبت به خدمت رسانی و مدیریت در قلمرو شهری به خود اختصاص داده و دو هدف بزرگ ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و ارتقاء زیست پذیری شهری را دنبال می کند.

معاون وزیر راه وشهرسازی با تاکید بر تدوین اقدام مشترک اظهار داشت: به هیچ عنوان نمی توان به تنهایی این برنامه را پیش برد و باید با اقدام مشترک مردم ، شهرداری ها و دولت به اهداف بازآفرینی دست یافت که خوشبختانه این اقدام در شهرستان سمیرم انجام گردیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه