English

از یکم تا سوم مردادماه سالجاری برگزار می شود؛

جشنواره "استندآپ کمدی" در رشت

سومین جشنواره استندآپ کمدی "رشت" از یکم تا سوم مردادماه در رشت برگزار می‌شود.

جشنواره "استندآپ کمدی" در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، دبیر جشنواره استندآپ کمدی "رشت" در نشست خبری این جشنواره با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان این جشنواره در این دوره افزایش پیدا کرده است گفت: امسال حدود 100 نفر در بخش بازبینی این جشنواره ثبت‌نام کردند.

جشنواره استنداپ کمدی در رشت

علی حلوی با اعلام اینکه هنر استندآپ کمدی در سال‌های اخیر بیشتر شناخته شده است ابراز داشت: سومین جشنواره استندآپ کمدی رشت نسبت به دوره‌های گذشته پیشرفت کمی و کیفی چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به افزایش تعداد بانوان شرکت‌کننده در این جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته خاطرنشان کرد: امسال شرکت کنندگانی از شهر‌های بندرانزلی، رشت، آستانه اشرفیه، آستارا، تالش، شاندرمن و خمام در این جشنواره شرکت می‌کنند.

دبیر جشنواره استنداپ کمدی "رشت" با اعلام اینکه ممکن است این جشنواره در سال‌های اینده به صورت ملی برگزار شود گفت: هزینه بلیط این جشنواره در سانس نخست 10 هزار تومان و در سانس دوم 15 هزار تومان است و جایگاهی نیز برای حضور رایگان خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

یکی از اعضای هیئت بازبینی این جشنواره نیز در این نشست با اشاره به افزایش استقبال هنرمندان از این جشنواره خاطرنشان کرد: آثار ارائه شده به این جشنواره طی سه روز بازبینی شد.

بهزاد صدقیانی با اعلام اینکه سومین دوره جشنواره استندآپ کمدی "رشت" از سطح کیفی بالایی برخوردار است عنوان داشت: استان گیلان پتانسیل بالایی در حوزه هنر دارد.

جشنواره استنداپ کمدی در رشت

وی استندآپ کمدی را هنری دشوار دانست و افزود: در نمایش جمعی می‌توان ایرادات را مخفی کرد اما در نمایش استندآپ کمدی نمی‌توان ایرادات را از دید مخاطب مخفی نگه داشت.

یکی از شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره استندآپ کمدی "رشت" نیز با انتقاد از عدم حمایت نهادهای فرهنگی از هنرمندان افزود: استندآپ کمدی به‌معنای انتقاد است ولی در ایران نمی‌توان به‌راحتی استندآپ کمدی اجرا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی