English

معاون مهندسی وزارت دفاع در سفر به خرم‌آباد:

حریم قلعه فلک‌الافلاک تا مهر ماه ۹۸ تخلیه می‌شود

معاون مهندسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه هماهنگی طرح‌های وزارت دفاع در لرستان، گفت: با احداث پادگان جدید برای سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان تا مهر ماه سال 98 شاهد تخلیه کامل فضای پیرامون قلعه فلک الافلاک خواهیم بود.

حریم قلعه فلک‌الافلاک تا مهر ماه 98 تخلیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، علی‌اکبر سلیمانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح‌های وزارت دفاع در لرستان، گفت: حریم قلعه فلک‌الافلاک دو بخش دارد که یک بخش در اختیار ارتش و یک بخش در اختیار سپاه پاسداران است. این در حالی است که قسمت متعلق به ارتش به‌صورت کامل تخلیه شده است.

معاون مهندسی وزارت دفاع، ادامه داد: در مورد بخش سپاه باید گفت که تاکنون تلاش‌های زیادی صورت گرفته و بر اساس توافق‌نامه سه جانبه‌ای که میان استانداری لرستان، وزارت دفاع و سپاه پاسداران منعقدشده قرار بر این است تا مهرماه سال 98 شاهد تخلیه حریم قلعه تاریخی فلک الافلاک باشیم.

عملیات احداث پادگان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان آغاز شده است

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای ساخت پادگان جدید سپاه حضرت ابوالفضل لرستان 68 میلیارد تومان برآورد اعتبار شده و تاکنون 28 میلیارد تومان پرداخت شده است، افزود: هم اکنون عملیات احداث پادگان جدید سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان آغاز شده و فنداوسیون در حال اجرا است و اگر اعتبار به‌موقع تامین شود در موعد مقرر شاهد تکمیل این طرح خواهیم بود.

علی اکبر سلیمانی گفت: البته باید انشعابات برق، گاز و آب نیز باید هر چه سریع‌تر تامین شود تا کار با سرعت بیشتری عملیاتی و اجرایی شود.

مراحل انتقال سند حریم قلعه فلک‌الافلاک به میراث فرهنگی در حال انجام است

معاون وزیر دفاع، افزود: بخش قابل‌توجهی از مراحل انتقال سند اطراف قلعه فلک الافلاک به میراث فرهنگی انجام شده و امیدواریم در آینده نزدیک، این مهم محقق شده و حریم این قلعه تاریخی تخلیه و سند آن به صورت کامل به میراث فرهنگی منتقل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی