English

فرمانده انتظامی استان فارس در جمع اصحاب رسانه:

افزایش جرم در کشور به دلیل هزینه پایین جرایم است

فرمانده انتظامی استان فارس در جمع اصحاب رسانه با انتقاد از قانون مجازات متهمین، تأکید کرد: در کشور ما هزینه ارتکاب جرم آنقدر پایین و ناچیز است که ارتکاب جرم برای مجرمان مقرون به صرفه بوده و همین دلیل کافیست تا آمار جرایم افزایش پیدا کند.

افزایش جرم در کشور به دلیل هزینه پایین جرایم است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، سردار احمدعلی گودرزی در جمع اصحاب رسانه با انتقاد از قانون مجازات متهمین، تأکید کرد: در کشور ما هزینه ارتکاب جرم آنقدر پایین و ناچیز است که ارتکاب جرم برای مجرمان مقرون به صرفه بوده و همین دلیل کافیست تا آمار جرایم افزایش پیدا کند.

فرماندهی انتظامی استان فارس در جمع اصحاب رسانه

وی در خصوص کشفیات اخیر پلیس فارس گفت: با شکایات پی در پی تعدادی از شهروندان جهت برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی شان به صورت اینترنتی و وقوع پی در پی کلاهبرداری های اینترنتی؛ این موضوع مدتی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت که در نهایت پس از بررسی های لازم مشخص شد که متهمان توسط سیم کارت های جعلی اقدام به کلاهبرداری می کنند.

فرماندهی انتظامی استان فارس در جمع اصحاب رسانه

رئیس پلیس استان فارس با بیان اینکه سیم کارت های جعلی با استفاده از مدارک هشت هزار و 163 تبعه هندی، فیلیپینی و عراقی ثبت شده و تعداد سه هزار سیم کارت را با مبالغ گوناگون فروخته‌اند که تنها دو ماه معتبر بوده است تأکید کرد: متهم اصلی این پرونده پس از دو سال فرار، به چنگ قانون افتاده و دستگیر شده است.

گودرزی در ادامه با انتقاد به قانون جرم و جزای متهمین و بیان اینکه هزینه جرایم در کشور ما پایین است و این موضوع است که باعث افزایش جرم می شود، تأکید کرد: نیروی انتظامی فارس پرونده کلاهبرداری دو میلیارد و 500 میلیون تومانی از طریق خرید و فروش سکه و دلار در فضای مجازی کشف و ضبط کرد که نفر اول این باند کلاهبرداری فردی معروف به ملا بوده و طی روزهای اخیر با عنوان سلطان سکه در تهران دستگیر شد و پس از ارجاع پرونده وی به مراجع قضایی؛ این کلاهبردار میلیاردی با پرداخت دو میلیارد و 500 میلیون تومان آزاد شد!

وی در پایان در خصوص رتبه استان فارس در ارتکاب جرایم نسبت به کشور خاطرنشان ساخت: فارس در سال 93 رتبه چهارم در جرایم خشن را داشت که در سال جاری این جایگاه به رتبه نهم رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه