English

استاندار قم:

دشمن بدنبال ایجاد موج نارضایتی عمومی در کشور است/ تقویت بخش خصوصی راه حل برونرفت از مشکلات اقتصادی است

استاندار قم گفت: آمریکا با انجام بدعهدی های خود و تحریم های یک جانبه بر علیه جمهوری اسلامی سعی به ایجاد موج نارضایتی عمومی در بین مردم را دارد.

دشمن بدنبال ایجاد موج نارضایتی عمومی در کشور است/ تقویت بخش خصوصی راه حل برونرفت از مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سید مهدی صادقی در نشست هم اندیشی با روسای اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاونی ها و مدیران اقتصادی استان قم با بیان اینکه ایجاد نارضایتی عمومی یکی از مهمترین اهداف دشمنان بر علیه کشور است،  در سخنانی اظهار کرد: آمریکا با انجام بدعهدی های خود و تحریم های یک جانبه بر علیه جمهوری اسلامی سعی به ایجاد موج نارضایتی عمومی در بین مردم را دارد.

وی با بیان اینکه اصناف، تعاونی ها و اتاق بازرگانی بایستی با استفاده از همه ی ظرفیت ها در راستای رفع مشکلات اقتصادی با یکدیگر هم افزایی داشته باشند افزود: تقویت بخش خصوصی می تواند به رفع مشکلات اقتصادی کمک موثری نماید.

استاندار قم تصریح کرد: در صورتیکه ملت ایران یکپارچه و یکدست باشد می توانیم در مقابل فشارهای آمریکا مقاومت کنیم.

استاندار قم در ادامه با اشاره به سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید گفت: استان قم جزء استان های موفق در تحقق این سیاست ها بوده است که این مسئله نتیجه ی نگاه کارشناسانه و عملیاتی مسئولان می باشد.

مهرداد غضنفری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم نیز در این جلسه به ظرفیت های اقتصادی قم اشاره کرد و گفت: بنگاه های کوچک و زودبازده در این مقطع زمانی نقش موثری در حل مسائل اقتصادی و اشتغال دارند.

در این جلسه همچنین روسای اتاق های تعاون، اصناف و بازرگانی ضمن ارائه ی گزارشی از اقدامات صورت گرفته، از آمادگی خود برای اجرای سیاست های اقتصادی دولت خبر دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه