English

دقایقی پیش؛

وزیر بهداشت از مرکز درمانی خیرساز خرم‌آباد دیدن کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعد از ظهر روز سه شنبه از مرکز درمانی خیر ساز آیت الله حاج شیخ مهدی قاضی و حجت الاسلام حاج شیخ علی اصغر قاضی در خرم آباد بازدید کرد.

وزیر بهداشت از مرکز درمانی خیرساز خرم‌آباد دیدن کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر روز سه شنبه در جریان سفر دو روزه خود به لرستان از این مرکز درمانی خیرساز که شامل بیمارستان کودکان، مرکز جامع بیماران خاص و همراه سرای بیمار است بازدید کرد.

این مرکز درمانی خیرساز 2 هزار و 700 مترمربع زیربنا دارد و ارزش ریالی آن معادل 130 میلیارد ریال است که روز سه شنبه نوزدهم تیرماه در جریان سفر وزیر بهداشت به بخش درمان لرستان اهدا شده است.

افتتاح بیمارستان اعصاب و روان خرم‌آباد

بیمارستان اعصاب و روان مهر خرم‌آباد افتتاح شد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که دقایقی پیش وارد خرم‌آباد شد، در اولین اقدام، بیمارستان 64 تختخوابی اعصاب و روان مهر خرم‌آباد را افتتاح کرد.

تا دقایقی دیگر، مرکز پرتو درمانی باران افتتاح می‌شود 

بهره‌برداری رسمی از مرکز پرتو درمانی باران خرم‌آباد از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به لرستان است که با راه‌اندازی نخستین مرکز رادیوتراپی لرستان، روزانه 70 بیمار از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

جزئیت بیشتر را در اینجا بخوانید

بیمارستان آیت الله بروجردی، فردا افتتاح خواهد شد

گفتنی است، افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی در بروجرد، افتتاح پروژه‌های درمانی شهرستان دورود از جمله افتتاح مرکز جامع سلامت و کلنگ زنی بیمارستان جدید این شهرستان از دیگر برنامه های سفر 2 روزه وزیر بهداشت به این استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه