English

استاندار گیلان:

اجازه نمی دهم با سرنوشت اعتبارات استان بازی شود

استاندار گیلان در جلسه بررسی اسناد خزانه استان بر ضرورت جذب اعتبارات اسناد خزانه توسط مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید و تصریح کرد: اجازه نمی دهم با سرنوشت اعتبارات استان بازی شود.

اجازه نمی دهم با سرنوشت اعتبارات استان بازی شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در این جلسه که صبح امروز در محل سالن غدیر استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه مدیران جهت جذب اعتبارات، تا ساعت 12 ظهر روز شنبه 23 تیر ماه فرصت دارند، تصریح کرد: عدم جذب اعتبارات توسط هر یک از دستگاه های اجرایی در موعد مقرر، بیانگر ناکارامدی و ناتوانی آن دستگاه است و به صورت رسمی اعلام عمومی می‌شود.

استاندار گیلان بر ضرورت جذب اعتبارات اسناد خزانه توسط مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید و تصریح کرد: اجازه نمی دهم با سرنوشت اعتبارات استان بازی شود.

وی اضافه کرد: در صورتی که دستگاهی توان جذب اعتبارات اسناد خزانه را نداشته باشد، اعتبارات آن در اختیار دستگاه اجرایی دیگری قرار می گیرد.

جلسه اعتبارات استانداری

وی با اشاره به اینکه برای جذب این اعتبارات در هر یک از وزارت خانه ها چندین روز زمان و انرژی صرف شده است، خاطرنشان کرد: هدررفت این زحمات به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

گفتنى است در این نشست مدیران دستگاه های اجرایی به بیان نقطه نظرات و مشکلات مختلف در خصوص جذب اعتبارات پرداختند و استاندار گیلان ضمن پاسخگویى به موضوعات مطروحه، به بیان راهکارهاى عملیاتى لازم جهت رفع موانع و مشکلات موجود پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی