English

با نظر کارشناسان فوتسال کشور؛

سنگربان محمد سیما در تیم منتخب هفته نخست لیگ برتر جای گرفت

محمد دهقان سنگربان تیم فوتسال محمد سیما با نظر کارشناسان فوتسال کشور به عنوان سنگربان تیم منتخب هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور معرفی شد.

سنگربان محمد سیما در تیم منتخب هفته نخست لیگ برتر جای گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با درخشش قمی ها در شهر ساوه به پایان رسید و این درخشش باعث شد تا نماینده قم بتواند یک سهمیه در تیم منتخب هفته از نگاه کارشناسان کسب کند.

قمی ها در حالی در دیدار خارج از خانه خود موفق به شکست دو بر صفر شهرداری ساوه شدند که محمد دهقان سنگربان تیم فوتسال محمد سیما با سیو های عالی خود نقش بسزایی در بسته نگه داشتن دروازه قمی ها در این دیدار ایفا کرد و در نهایت تیم فوتسال محمد سیما با دو گل روح‌الله ایثاری و طاها نعمتیان نخستین سه امتیاز این فصل را برای قمی ها به ارمغان آورد.

البته قمی ها هنوز در اول راه قرار دارند ولی با حضور بازیکنانی از قبیل علیرضا وفایی ملی پوش فوتسال  ، محمد کوهستانی ، محمد دهقان و سعید قاسمی به کسب جایگاه های بالای جدول رده بندی چشم دوخته اند و برای حضور در جمع برترین ها به شکست تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان در هفته دوم چشم دوختند.

گفتنی است بازیکنان محمد سیما در هفته دوم از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز جمعه از ساعت 18 میزبان تیم گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه