English

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان؛

چهارشنبه باز هم جهت پایداری شبکه برق در خوزستان تعطیل اعلام شد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: براساس اطلاعیه هواشناسی مبنی بر افزایش دما ، به منظور کاهش مصرف برق، تمامی ادارات دولتی و بانکهای استان خوزستان در روز چهارشنبه (۲۰ تیر ۹۷) هفته جاری تعطیل شدند.

 چهارشنبه باز هم جهت پایداری شبکه برق در خوزستان تعطیل اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، کیامرث حاجی زاده روز شنبه اظهار داشت: با توجه یه پیشنهاد ستاد مدیریت بحران استان و شرکت برق منطقه ای خوزستان با موافقت و استاندار خوزستان تمامی ادارات و شرکت‌های خوزستان در روز چهارشنبه هفته جاری به منظور پایداری شبکه برق تعطیل اعلام شد.

وی با اشاره به اخطاریه هواشناسی خوزستان مبنی بر افزایش دما در هفته جاری تا اواخر هفته و پیش بینی وقوع دماهای بالاتر از ۴۹ و ۵۰ درجه ادامه داد: به منظور مدیریت بهینه مصرف برق ، کاهش پیک باری شبکه برق، صرفه جویی در مصرف آب و برق و پیشگیری از بروز حادثه و قطع احتمالی برق بانک ها، مراکز آموزشی سطح استان، ادارات و دستگاه های اجرایی به جز مراکز امدادی درمانی، خدماتی عملیاتی ، آتشنشانی ها، و نوبت کاری ها در روز چهارشنبه تعطیل هستند.

وی عنوان کرد: ضمنا کارکنانی که قصد سفر به خارج از استان را دارند می توانند روز سه شنبه را از مرخصی استحقاقی استفاده کنند و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی با آنها همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است؛ چهارشنبه هفته گذشته نیز به علت بالا بودن دما براساس گزارش هواشناسی روز چهارشنبه تعطیلی اعلام شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی