English

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری ۱۹ سارق تلفن همراه در اصفهان

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 19 سارق تلفن همراه در اصفهان خبر داد.

دستگیری 19 سارق تلفن همراه  در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان گفت:19 سارق که با تهدید چاقو، تلفن همراه سرقت می کردند، دستگیر شدند.

وی افزود: اعضای دو باند هشت و 11 نفره ای که با تهدید چاقو، تلفن همراه شهروندان را سرقت می کردند، دستگیر شدند و به 90 سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ سعید سلیمیان با بیان اینکه ارزش این تلفن ها یک میلیارد و 350 میلیون ریال برآورد شده است، توضیح داد: ماموران ناجا در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه بدست چند نوجوان، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با راه اندازی گشت‌های ویژه کمین و شکار، اعضای این دو باند سرقت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و تعدادی از گوشی ها به مالباختگان تحویل شدند.

سرهنگ سلیمیان با اشاره به اینکه اعضای این باندها 16 تا 22 ساله هستند، گفت: سارقان فاقد سابقه کیفری و محصول خانواده‌های آشفته و فرزندان طلاق بودند و هیچ اطلاعی از مجازات جرم سرقت به عنف و عواقب کار خود نداشتند.

این مقام انتظامی افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری افراد مالخر همچنان در دستور کار کارآگاهان پلیس است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان همچنین به شهروندان نیز توصیه کرد: گوشی‌های موبایل گران‌قیمت خود را در انظار نمایان نکرده و هنگام مکالمه در خیابان از هندزفری استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه