English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بیان کرد:

کمبود تولید روزانه پنج هزار و ۳۰۰ مگاواتی برق در کشور /روزانه حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف برق خانوارها کاهش یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از کمبود تولید روزانه پنج هزار و 300 مگاواتی برق در کشور خبر داد و میزان مصرف برق در سراسر کشور را بیشتر از میزان تولید آن عنوان کرد.

کمبود تولید روزانه پنج هزار و 300 مگاواتی برق در کشور /روزانه حداقل 10 تا 15 درصد مصرف برق خانوارها کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت شعبان پور افزود: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از کمبود تولید روزانه پنج هزار و 300 مگاواتی برق در کشور خبر داد و خواستار صرفه جویی هر چه بیشتر ادارات، صاحبان صنایع و شهروندان در مصرف برق شد و افزود: با توجه به افزایش میزان مصرف برق به ناچار مجبور به قطعی برق هستیم.

وی افزود: تقسیم بندی این میزان کسری تولید برق میان استانها موجبات قطعی برق در بخش خانگی و صنایع شده است.

وی خواستار صرفه جویی هر چه بیشتر ادارات، صاحبان صنایع و شهروندان در مصرف برق شد و تصریح کرد: با توجه به کمبود تولید برق باید روزانه حداقل 10 تا 15 درصد مصرف برق خانوارها کاهش یابد تا این کمبود جبران گردد.

 شعبانپور از برگزاری نشستی در روز آینده با حضور جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار و صاحبان صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی مشکلات و ارائه برنامه زمان بندی قطعی برق در این بخش ها خبر داد و افزود: با توجه به افزایش میزان مصرف برق با تقسیم بندی عادلانه به ناچار مجبور به قطعی برق در بخش خانگی نیز هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از کاهش دمای هوای استان در طی روزهای آینده خبر داد و گفت: امیدوارم با کاهش دمای هوا شاهد کاهش میزان مصرف برق باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه