English

نماینده خبرگان رهبری تأکید کرد؛

حقوق بشر در ایدئولوژی قدرت‌های مستکبر چیزی جز یک شوخی بزرگ نیست

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت:حقوق بشر در ایدئولوژی قدرت‌های مستکبر چیزی جز یک شوخی بزرگ نیست و دخالت‌های آمریکا و کشورهای تحت پیمان خود در امور داخلی کشورهای مستقل و آزاده، با هدف کسب منافع بوده و در این نقشه کشورهایی همچون عربستان غلام حلقه به گوش غرب شده‌اند.

حقوق بشر در ایدئولوژی قدرت‌های مستکبر چیزی جز یک شوخی بزرگ نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی با تأکید بر این‌که آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر و اصلی‌ترین حامی تروریسم در منطقه و جهان است، تصریح کرد: ایالات متحده در طول تاریخ نشان داده هر کشوری که منافعش را تأمین کند مورد حمایت قرار خواهد گرفت و به مقابله با هر کشوری که خطری در تحقق منافع آمریکا باشد، می پردازد.

پورمحمدی

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به تلاش سران آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران پس از شکست در عرصه های نظامی وارد فاز اقتصادی و فرهنگی شده است، اظهار داشت: آمریکا و متحدانش در تلاش هستند با فشارهای اقتصادی و جوسازی‌ها در فضای مجازی مردم را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین کنند.

مهم‌ترین رهآورد مورد انتظار آمریکا ایجاد نا امنی در کشور است

وی با بیان این‌که فعالیت آمریکا و متحدانش بر جوسازی‌ در خصوص فشارهای اقتصادی متمرکز شده است، افزود: مهم‌ترین رهآورد مورد انتظار آمریکا ایجاد نا امنی در کشور است که مردم باید با بصیرت لازم با همراهی مسؤولان این توطئه‌ها را خنثی کنند، در شرایط کنونی حفظ وحدت میان مردم و دولت ضروری انکارناپذیر است.

امام جمعه مراغه حفظ وحدت میان اقشار مختلف مردم را موجب اعتلا و عزت نظام مقدس در عرصه‌های بین المللی دانست و تصریح کرد: انتظار داریم مسؤولان با الهام گرفتن از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با عملیاتی کردن سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا را خنثی کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه