English

معاون استاندار کرمانشاه:

مشکلات پروژه‌های مسکن مهر کرمانشاه باید هر چه سریع‌تر حل شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: همه می‌دانیم مسکن مهر ضعف‌ها و گرفتاری‌هایی دارد، اما برای کمک به مشکلات مردم باید معضلات پروژه‌های مربوط به مسکن مهر حل شود.

مشکلات پروژه‌های مسکن مهر کرمانشاه باید هر چه سریع‌تر حل شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مهرداد سالاری در جلسه شورای مسکن مهر کرمانشاه ابراز داشت: پروژه‌های مسکن مهر نیمه‌تمام کرمانشاه باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند، زیرا سرمایه عظیم مردم در این پروژه‌ها خوابیده است.

مقام ارشد استان در حوزه عمرانی تأکید کرد: سرمایه‌های مردم از چند سال قبل در پروژه‌های مسکن مهر همچنان بلاتکلیف مانده و دستگاه‌های مرتبط موظف‌اند وضعیت این پروژه‌ها را تعیین تکلیف کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر درباره پروژه مسکن مهر قصد نبش قبر نداریم و همه می‌دانیم مسکن مهر ضعف و گرفتاری‌هایی دارد، اما برای کمک به مشکلات مردم باید معضلات این پروژه‌ها حل شود.

پروژه‌های مسکن مهر نیمه‌تمام کرمانشاه

مشکلات مسکن مهر را حل نکنیم، خروجی آن به ضرر کرمانشاه است

وی بابیان اینکه اگر دست‌به‌دست هم ندهیم و مشکلات مسکن مهر حل نشود، خروجی آن به ضرر کل استان است تصریح کرد: اکثر مردمی که برای مسکن مهر ثبت‌نام کردند مردمی گرفتار هستند که توان مالی زیادی هم ندارند.

سالاری با تأکید بر ارائه برنامه زمان‌بندی برای به نتیجه رسیدن پروژه‌های نیمه‌کاره مسکن مهر استان ادامه داد: اگر این کار انجام شود می‌توان شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها یکی پس از دیگری بود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه خواستار تعیین تکلیف زودتر پروژه مسکن مهر غم تسلی شهر کنگاور شد و گفت: این پروژه نزدیک پنج سال است که به دلیل عدم هماهنگی دستگاه‌ها و همچنین عدم اعتماد مردم نیمه‌کاره مانده است لذا مشکلات این پروژه که دارای 300 واحد است باید هر چه سریع‌تر حل و تعیین تکلیف گردد.

همچنین در این جلسه حل مشکلات پروژه‌های مسکن مهر چشمه سفید کرمانشاه، ۶۹۲ واحدی مهر مولوی جوانرود، ۱۶۰ واحدی هرسین نیز مورد تأکید قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه