English

شرکت نفت و گاز آغاجاری پروژه انتقال آب جایزان به امیدیه را به سرانجام رساند

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: در راستای خدمت رسانی به کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و مردم شهرستان امیدیه طرح بزرگ احداث 23 کیلومتر خط لوله انتقال آب از جایزان به امیدیه توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز راه اندازی شد.

شرکت نفت و گاز آغاجاری پروژه انتقال آب جایزان به امیدیه را به سرانجام رساند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، با توجه به وضعیت بحرانی آب، طرح احداث 23 کیلومتر خط لوله انتقال آب از جایزان به امیدیه با هزینه ای معادل یکصد و پنجاه میلیارد ریال اجرا و کمبود آب منازل و مناطق شرکتی  و شهرستان تا حدودی تأمین کرد.

ابراهیم پیرامون بیان داشت: مدت اجرای این پروژه که با عزم جهادی نیروهای داخلی شرکت آغاجاری انجام شد در کمتر از یکسال به بهترین نحو ممکن و سریعترین زمان انجام و منازل و مناطق شرکتی و بخشی ازشهرستان امیدیه از آب سالم برخوردار شدند .

وی ضمن قدردانی از همه ادارات فعال در اجرای این پروژه ابراز داشت: با اجرای این طرح که گام مهمی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی به آحاد مردم شهرستان امیدیه است آب مورد نیاز این مناطق تأمین شده است .

پیرامون بیان کرد: باید با تلاش همه نیروها و دستگاهها و ادارات روز به روز شاهد اجرای طرح های عام المنفعه در سطح شرکت و شهرستان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه