English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

رضایتمندی توریست های خارجی از فعالیت پلیس گردشگری در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از رضایتمندی توریست های خارجی از فعالیت پلیس گردشگری در اصفهان خبر داد.

رضایتمندی توریست های خارجی از فعالیت پلیس گردشگری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به استقبال توریست های خارجی از وجود پلیس گردشگری در اصفهان گفت: بیش از 2 هزار گردشگر خارجی در نظرسنجی صورت گرفته ضمن اعلام رضایت از وجود این پلیس، خدمات آن را بسیار مهم و مفید توصیف کردند.

وی افزود: به منظور راهنمایی و ارائه خدمات انتظامی به گردشگران، تیم هایی متشکل از مأموران مسلط به زبان‌های خارجی در پلیس توریست اصفهان تشکیل شدند که تیم های مزبور در نقاط گردشگری این شهر به گشت زنی می‌پردازند.

سردار معصوم بیگی بیان داشت: هم‌اکنون پلیس گردشگری اصفهان، نخستین و تنها واحد تخصصی راهنمایی و ارائه خدمات انتظامی به گردشگران خارجی در سطح کشور است.

پلیس گردشگری اصفهان

این مقام انتظامی ادامه داد: ارائه نقشه ایران و استان اصفهان و نیز بروشورهای آموزشی و هشداری به زبان انگلیسی برای اسکان و سفر به نقاط دور افتاده، کوهستانی و کویری به گردشگران و همچنین آشنا کردن آنها با وظایف و عملکرد قسمت‌های مختلف پلیس از جمله خدمات پلیس توریست اصفهان است.

وی افزود: براساس نظرسنجی صورت گرفته از 2 هزار گردشگر خارجی، آنان ضمن رضایتمندی از اقدامات و فعالیت های پلیس توریست استان اصفهان، تشکیل چنین پلیسی را بسیار مهم عنوان کردند و خدمات آن را مفید دانستند.

سردار معصوم بیگی به اتخاذ تمهیدات لازم از سوی پلیس اصفهان برای ایجاد فضایی امن و آرام برای گردشگران خارجی اشاره و تصریح کرد: همچنین 95 درصد از گردشگران خارجی شرکت کننده در این نظرسنجی، جمهوری اسلامی ایران را جزء امن ترین کشور منطقه عنوان و امنیت کشورمان را بسیار عالی و خوب توصیف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان امنیت را یکی از مؤلفه‌های اصلی رونق صنعت گردشگری عنوان کرد وگفت: علیرغم وجود تحریم‌های ظالمانه و تبلیغات سوء علیه کشورمان شاهد افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور هستیم که مهم‌ترین علت جذب توریست ها به میهن عزیزمان ناشی از امنیت بالای ایران در بین کشوهای منطقه است به گونه ای که برخی از آنان اعلام کردند که برای چندمین بار است به ایران سفر می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه