English

‌برگزاری نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق در اصفهان

نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق در اصفهان از ۶ تیرماه در نمایشگاه بین المللی واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

‌برگزاری نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق اصفهان از 6 تیرماه آغاز می‌شود و متخصصان این صنعت از سراسر کشور را گرد هم جمع می‌کند.

نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق که تا نهم تیرماه ادامه دارد به مدت چهار روز میزبان فعالان و علاقه‌مندان صنعت برق بوده و دستاوردهای آن‌ها را در 9 هزار مترمربع فضای کل و 4170 مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش می‌گذارد.

استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، مرکزی، گلستان و آذربایجان شرقی 9 استانی هستند که 138 غرفه را در نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق برپا می‌کنند.

شرکت کنندگان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های مختلف را در حوزه‌های لوستر، چراغ و لوازم روشنایی، انواع سیم، کابل و سایر تجهیزات برق و الکترونیک، انواع سوئیچ و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، تابلو و تجهیزات برق صنعتی و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه از حمایت شرکت‌ برق منطقه‌ای استان اصفهان، مدیریت تولید برق، شرکت‌های توزیع برق استان و شهرستان و اتاق بازرگانی اصفهان برخوردار است و پای برندهای مطرحی مانند پارس شهاب، خزرشید، دلند الکتریک، مهسان، نمانور، سیم و کابل البرز را به این شهر تاریخی باز کرده است.

برندهای مطرح اصفهانی مانند شیوا امواج، تولیدی اصفهان آلومین، تولیدی رعد، کوشش برق، پرشین نور و نکا دیزل نیز خود را با نهایت آمادگی به نمایشگاه رسانده‌اند و محصولات و خدمات خود را در معرض بازدید عمومی قرار خواهند داد.

نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق در اصفهان طی روزهای ششم تا نهم تیرماه امسال و از ساعات 16 تا 22 در نمایشگاه بین المللی  پل شهرستان برای بازدید عموم مردم برپا خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه