English

به منظور توسعه سرانه فضای سبز؛

آغازعملیات احداث ۳هزار متر مربع فضای سبز در بلوار ۲۲ بهمن شهرک بهاران

مدیر شهرداری ناحیه بهاران گفت: در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ارتقاء سیما ومنظر سطح ناحیه عملیات احداث سه هزار مترمربع فضای سبز در بلوار 22 بهمن آغاز شد.

آغازعملیات احداث 3هزار متر مربع فضای سبز در بلوار 22 بهمن شهرک بهاران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛سه هزار مترمربع فضای سبز درشهرک بهاران سنندج احداث می شود.

مدیر شهرداری ناحیه بهاران عنوان کرد: ار تقاء سرانه فضای سبز با هدف ایجاد محیط زیبا و شاداب از مهم ترین اولویت ها و برنامه های این شهرداری است.

 عابدین لطفی اظهار داشت: کمبود فضای سبز یکی از مشکلات  ناحیه بهاران است و احداث فضاهای سبز و پارکهای درون محلی از مهم ترین اهداف این شهرداری است.

وی از آغاز احداث عملیات3 هزار مترمربع فضای سبز در بلوار 22 بهمن خبر داد و گفت: برای احداث فضای سبز در  این بلوار عملیات عمرانی نظیر: 1750 مترمکعب خاکریزی،  300 مترمکعب خاکبرداری،  500 متر جدول گذاری و 150 مترمربع پیاده رو سازی و رمپ معلولین اجرا خواهد شد.

 لطفی  عنوان کرد: در مرکز این  پارک یک آبنما به صورت فواره ای جهت ایجاد چشم انداز مناسب، آرامش روحی و بصری و به منظور تداعی جلوه زیبای طبیعت ایجاد می شود.

مدیر شهرداری ناحیه بهاران تاکید کرد: جهت تامین آب برای آبیاری و جداسازی آب مصرفی از آب شرب شهری و صرفه جویی در مصرف آن از چشمه واقع در بلوار قائم مقام استفاده خواهد شد. .

وی  اعلام کرد:  عملیات انتقال  آب از بلوار قائم مقام  با لوله گذاری به طول 320 متر  در حال اجرا است که با استفاده از لوله سایز mm 200 و mm 63 و احداث یک منبع در محل پارک با ابعاد 50 مترمکعب  احداث می شود.

 لطفی افزود : نصب سطل زباله و مبلمان پارکی و روشنایی از دیگر اقدامات این شهرداری در راستای تجهیز این پارک است.

وی تاکید کرد : در حال حاضر عملیات جدول گذاری و خاکریزی این پارک در حال اجرا است وامیدواریم با احداث این فضای سبز بتوانیم موجبات رضایتمندی ساکنان این ناحیه را فراهم نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی