English

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان خبر داد

برگزاری هشتمین جشنواره کتابخانه رضوی در اصفهان

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان از برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اصفهان خبر داد.

برگزاری هشتمین جشنواره کتابخانه رضوی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امیر هلاکویی گفت: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان اصفهان در سه سطح کودکان 4 تا 11 سال، گروه سنی نوجوان 11 تا 17 سال و 17 سال به بالا برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره از مجموعه جشنواره‌های بین المللی امام رضا (ع) است که فعالیت خود را از ششمین دوره آغاز کرد و امسال برای سومین سال متوالی به صورت سراسری به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت برگزار می‌شود.

هلاکویی گفت: برای سطح اول دو کتاب «مژده گل» شامل داستان‌هایی از زندگی امام رضا (ع) به نویسندگی محمود پوروهاب از انتشارات جمکران و کتاب «مهمان خراسان» از سعید بیابانکی و انتشارات «به نشر» معرفی شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان با اشاره به کتاب‌های گروه سنی 11 تا 17 سال و 17 سال به بالا اشاره کرد و گفت: کتاب‌های «کاش تو را می‌دیدم» به نویسندگی مژگان شیخی از انتشارات قدیانی و «مسافر هشتم» مژگان شیخی برای سطح دوم و کتاب‌های «مهر ولایت در آسمان ایران» به نویسندگی آیت الله علی کریمی جهرمی انتشارات بوستان کتاب، «به سفیدی یک رویا» از فاطمه سلیمانی وانتشارات کتاب نیستان و «ماه هشتم» به نویسندگی مهدی غلامعلی از انتشارات دارالحدیث برای سطح سوم درنظر گرفته شده است.

هلاکویی همچنین با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش انفرادی و خانوادگی برگزار می‌شود، گفت: برای 313 نفر از برگزیدگان در بخش انفرادی و همچنین هشت خانواده در بخش خانوادگی علاوه بر لوح تقدیر و تندیس جوایز نقدی نیز در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان تصویرسازی از جذاب‌ترین بخش کتاب، معرفی کتاب به شکل ضبط فایل ویدئویی ‌ را از دیگر بخش‌های جشنواره، ویژه کودکان و نوجوانان بیان کرد و گفت: علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در بخش مکتوب با مراجعه به کتابخانه های عمومی سرتاسر استان و برای ثبت‌نام الکترونیکی نیز به نشانی Razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

به گزارش موج، مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در اصفهان 31 تیرماه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه