English

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خبر داد

کارخانه روغن نباتی اصفهان به مجتمع تجاری - تفریحی تبدیل می شود

مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان اعلام کرد: کارخانه روغن نباتی اصفهان به مجتمع تجاری- تفریحی تبدیل می شود .

کارخانه روغن نباتی اصفهان به مجتمع تجاری - تفریحی تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمید اشرفی در رابطه با طرح تبدیل کارخانه روغن نباتی به مرکز مبل گفت: این کارخانه آخرین کارخانه‌ای است که باید از اصفهان خارج شود. البته در حال حاضر بخش تولید روغن این کارخانه تعطیل شده و فقط بسته بندی و چاپ برچسب در آن انجام می‌شود.

وی با بیان این که شهرداری منطقه 11 اصفهان با مسئولان کارخانه روغن نباتی برای تبدیل این کارخانه به مرکز مبل وارد مذاکره شده ‌است، اذعان داشت: تاکنون 70 ساعت جلسه با وکیل و مالکان کارخانه برگزار شده و اگر شورای شهر و کمیسیون ماده پنج این توافق را تایید کنند، پس از ساخت مجتمع تجاری تفریحی در محل فعلی کارخانه روغن نباتی، چند طبقه از این مجتمع به مبل‌فروشان رهنان اختصاص داده می‌شود. 

مدیر منطقه 11 با بیان این مطلب که توافقات شهرداری منطقه با مالکان کارخانه نباتی انجام و به بخش حقوقی ارسال شده تا مورد ارزیابی قرار گیرد، بیان کرد: این موضوع در قالب لایحه به شورای شهر ارسال می شود و با تصویب این طرح، منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان متحول خواهد شد.

وی با اشاره به این که قطعه زمین ۴۰ هزار مترمربعی پشت کارخانه روغن نباتی در محله پارک ظهرآبادی برای احداث شهرک مبل در نظر گرفته شد، اضافه کرد: بنا به دلایلی شورای چهارم مخالف این امر بود و به پیشنهاد منطقه ۱۲ زمینی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع در منطقه امیرکبیر در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار داده شد تا شهرک مبل در محدوده امیرکبیر احداث شود.

اشرفی با تاکید بر این که بخش عمده فروشندگان مبل خیابان شریف ساکن منطقه ۱۱ نیستند، تصریح کرد: در نظر داریم ایجاد شهرک یا مجتمع‌های کارگاهی ساخت مبل را راه‌اندازی کنیم تا کارگاه‌های مبل سازی شامل منبت، رویه کوبی و رنگرزی در این مجتمع کارگاهی مستقر شده و شرایط بهبود یابد.

مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: به دنبال خریداری زمین مناسب در منطقه 11 برای احداث شهرک مبل هستیم اما باید زمینی را  به سازمان جهاد کشاورزی معرفی کنیم تا موافقت تغییر کاربری اخذ شود، سپس در کمیسیون ماده پنج مطرح و تصویب گردد تا بتوان زمین مربوطه را تملک و شهرک کارگاه‌های مبل‌سازی را احداث کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی