English

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن برنامه دارد و اعتراف می‌کند که "ما توان شکستن انقلاب را نداریم"

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن برنامه دارد و اعتراف می‌کند که "ما توان شکستن انقلاب را نداریم". طبق گفته‌های سردار قاسم سلیمانی نیز جمهوری اسلامی ایران را جز جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند شکست دهد. از این روباید در برابر فتنه‌های دشمن هوشیار باشیم.

دشمن برنامه دارد و اعتراف می‌کند که "ما توان شکستن انقلاب را نداریم"

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز،حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز فطر تبریزبا بیان این‌که مردم ما همواره در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که همانند مردم صدر اسلام و مردم کوفه نیستند، افزود: مردم ما به معنای واقعی ایستاده‌اند، اما همواره باید هوشیار بوده و هرگز از نقشه‌های دشمن غفلت نکنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشریح کرد: بعد از یک ماه تمرین بندگی، از خدا بخواهیم که استقامت فکری و عملی عطا کند؛ چرا که شروع لغزش بسیاری از انسان‌ها، لغزش عملی است.
 

آذربایجان شرقی پیشتاز انقلاب اسلامی است

وی با اشاره به هوشیاری و همیشه در صحنه بودن مردم آذربایجان‌شرقی، افزود: دو استان را در بین استان‌های کشور پیشتاز انقلاب اسلامی می‌دانیم که یکی "قم" و دیگری "آذربایجان‌شرقی" است.
 
وی با تاکید بر این‌که تمامی مناسبت‌های انقلاب اسلامی ایران مهم است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی‌های ۱۹ دی و ۲۲ بهمن از جمله مناسبت‌های مهم است و باید  توجه ویژه‌ای به این مناسبت ها داشته باشیم. 
حجت الاسلام حاجی صادقی
وی تاکید کرد: مردم ما هرگز منفعل نشده و نشان دادند که در دفاع مقدس و صحنه‌های دیگر محکم و استوار در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.
 
وی با تاکید بر این‌که امروز مقاومت و ایستادگی بیش از همیشه لازم است، خاطرنشان کرد: تقویت بصیرت دینی، معرفت دینی، خداباوری و خداشناسی و همچنین بالابردن درک خود از آیات قرآنی از جمله‌ی مواردی است که در این زمان باید مورد توجه قرار دهیم.
 
وی با تاکید بر فراگیری، شناخت و تدبر در آیات قرآنی گفت: امروز سنگردار نمایندگی ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی یکی از شخصیت‌های مردمی و الگو شده‌ در حرکت‌های اجتماعی است؛ باید از این فرصت استفاده کنید و همچنین قرآن را بیشتر مورد شناخت و تدبر قرار دهید.
 
حاجی‌صادقی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم و با تاکید بر این‌که قرآن برای تمامی امور برنامه دارد، یادآور شد: اگر چشم به دست اروپایی‌ها و آمریکایی ها داشته باشی که دیگران مشکلات اقتصادی ما را حل کنند دیگر از خدا نخواه که مشکلاتت را حل کند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خاتمه خاطر نشان کرد: در قرآن کریم آمده است که «ای مسلمانان پنهانی با دشمنان دست ندهید». عزت شما در این نیست که آمریکا و... شما را تحسین کنند.
.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی