English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان اعلام کرد؛

نماز عید سعید فطر، در ۳۷۴ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان امسال نماز عید سعید فطر، در ۳۷۴ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود خطبه‌های این نماز نیز در امامزادگان شاخص توسط ائمه جمعه و ائمه جماعات و در دیگر امامزادگان توسط روحانیون اعزامی و یا بومی بیان خواهد شد.

 نماز عید سعید فطر، در ۳۷۴ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: روز عید فطر از روزهای بزرگ و از اعیاد مسلمانان سراسر جهان آن هم بعد از یک ماه بندگی و طاعت از خداوند منان است که لذت این عید مبارک را صد چندان می کند.

وی همچنین افزود: امسال نماز عید سعید فطر، در ۳۷۴ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود خطبه‌های این نماز نیز در امامزادگان شاخص توسط ائمه جمعه و ائمه جماعات و در دیگر امامزادگان توسط روحانیون اعزامی و یا بومی بیان خواهد شد.

علیزاده با اشاره به طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان ، گفت: سازمان اوقاف همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان با هدف ارتقاء سطح معرفتی و معارفی و همچنین ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن در امامزادگان ، طرح ملی «ضیافت الهی» را برگزار می‌کند.

 طرح ضیافت الهی در ۴۲۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان با بیان اینکه امسال طرح ضیافت الهی در ۴۲۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار شد ادامه داد: برپایی سه وعده نماز جماعت و مراسم دعا و مناجات در بقاع متبرکه و امامزادگان و از جمله برنامه های این طرح است.

وی همچنین گفت: برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم در رشته های قرائت، ترتیل، مفاهیم، احکام در سطح بقاع و امامزادگان استان، ویژه برنامه جزء خوانی قرآن کریم در آستان مقدس فاطمه اخری(س) رشت که این برنامه همه روزه از شبکه استانی و حتی ملی بصورت مستقیم پخش گردید، همچنین اطعام دهی نیازمندان در راستای اجرای نیات واقف از دیگر برنامه‌های طرح بزرگ ضیافت الهی در اام ماه مبارک رمضان بود.

اطعام دهی نیازمندان در ۳۳۵ بقعه متبرکه همزمان با افطار و شب‌های قدر در سطح استان

علیزاده عنوان کرد: مراسم افطاری ساده و اطعام دهی نیازمندان در ۳۳۵ بقعه متبرکه همزمان با افطار و شب‌های قدر در سطح استان ، برپایی خیمه‌های معرفت و ختم قرآن در بقاع متبرکه و دعوت از خطبا و سخنرانان خوش بیان در حوزه وقف و آثار و برکات آن در زندگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک بود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین ادامه داد: حضور ۴۷ مبلغ اعزامی از حوزه‌های علمیه قم و ۱۰۰ مبلغ بومی از اقدامات طرح ضیافت الهی است که این روحانیون در دو بخش سخنرانی، پرسش و پاسخ ، اقامه نماز جماعت و بیان احکام و همچنین حضور در خیمه‌های معرفت فعالیت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه