English

تمهیدات سازمان آتش نشانی اهواز ویژه برگزاری نماز عید سعید فطر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تمهیدات این سازمان را به منظور برگزاری ایمن نماز عید فطر تشریح کرد.

تمهیدات سازمان آتش نشانی اهواز ویژه برگزاری نماز عید سعید فطر

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، آتش پاد علی تراب پور اظهار کرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران عزیز و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، همچون سال‌های گذشته تامین ایمنی محل های نماز عید سعید فطر بر عهده سازمان آتش نشانی خواهد بود.

وی از آماده باش ۱۰۰ درصد نیرو ها و ایستگاه های عملیاتی سازمان آتش نشانی خبر داد و بیان کرد: آتش نشانان محل هایی که نماز عید فطر برگزار می شود را شناسایی و تدابیر ایمنی لازم را اتخاذ خواهند کرد.

آتش پاد تراب پور افزود: استقرار خودروهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات در مصلی و محل های محوری برگزاری نماز، استقرار خودروهای عملیاتی در مساجد، حسینیه ها و مراکز مهم و عمده اقامه نماز عید سعید فطر نیز از دیگر تمهیدات این سازمان است.

وی در ادامه گفت: استقرار خودروهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات در اماکن پرتردد شهر و دارای بار ترافیکی مانند خیابان سلمان فارسی، چهار راه امام خمینی، زیتون کارمندی، فلکه زیتون کارگری و فلکه لشگر نهضت آباد را نیز جزو تمهیدات این سازمان برای روز عید سعید فطر برشمرد.

آتش پاد تراب پور تصریح کرد: اجرای گشت های خودرویی توسط تیم های اطفای حریق واکنش سریع مجهز به سیستم پیشرفته تحت فشار (روت فایر)، تعامل هرچه بیشتر با دستگاه های انتظامی ـ امدادی از جمله پلیس، اورژانس و هلال احمر از طریق سیستم یکپارچه مخابراتی، تعامل و همکاری با درخواست کنندگان استقرار خودروهای عملیاتی در نقاط مختلف شهر به ویژه اماکن اقامه نماز عید نیز از دیگر تمهیدات است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان از نمازگزاران درخواست کرد: ضمن همکاری با آتش نشانی در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی همزمان با دور شدن از محل، مراتب را سریعا به سامانه 125 اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه