English

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی:

مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ در تمام رده ها برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی گفت:مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 در تمام رده ها برگزار می‌شود و از طرفی، ساعات بعد از افطار در ماه مبارک رمضان، فرصت و اوقات فراغتی مناسب برای تمام اقشار و رده های سنی است که گروه‌های ورزشی نیز از این ساعات استقبال می کنند.

مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 در تمام رده ها برگزار می‌شود

ایوب بهتاج در حاشیه مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، در رابطه با حضور خود در سالن خاوران و تماشای دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 در رده پیشکسوتان طی سخنانی اظهار داشت:من پیش از این، دو دیدار نیز برای تماشای مسابقات رده پیشکسوتان در سالن خاوران حضور داشتم و جایگاه تماشاگران در این سالن پر بوده و استقبال بسیار خوبی از مسابقات صورت گرفته است.

بهتاج ادامه داد: خوشبختانه شاهد استقبال خوب از المپیاد ورزشی محلات تبریز هستیم و اقشار مختلف باید قدردان این حرکت سازمان ورزش شهرداری تبریز باشند. ان‌شاءالله بتوانیم در سال های آتی نیز مسابقات را در ورزش های گروهی که عموم مردم نیز علاقه زیادی به آنها دارند، در شهرهای مختلف توسعه دهیم.

حساسیت بالایی بر روی رشته های پایه و مادر داریم

بهتاج  در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار موج ،با اشاره به اهمیت بالای سه رشته پایه شنا، ژیمناستیک و دوومیدانی گفت: این سه رشته به عنوان پایه تمامی ورزش ها بشمار میروند و برای توسعه و همگانی کردن آن باید به فرهنگ سازی در سطح جامعه بپردازیم.

ایوب بهتاج

بهتاج همچنین وضعیت هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان را مطلوب عنوان کرد و افزود: پس از این هیات شنا وظیفه دارد با تکیه به پتانسیل های بالای این رشته بیشتر از پیش تلاش کرده تا بتواند بر تعداد قهرمانان این رشته بیافزاید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه سخنان خود افزود: به رتبه های بالای هیئت های ورزشی در کشور بسنده نخواهیم کرد و تمامی هیئت هایمان باید در سطح کشور جزو ممتازها باشند.

بهتاج  در ادامه تصریح کرد: امیدوار هستیم که با تلاش های انجام یافته در فدراسیون شنای کشور شاهد نتایج درخشانی در بازیهای آسیایی جاکارتا باشیم. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که استانمان با داشتن چهره هایی همچون سروش قندچی، مهدی انصاری و مجتبی ولیپور دارای سه نماینده در رقابت های شنا و شیرجه این رقابت ها باشد.

استعدادیابی در رشته های مدال آور المپیک در سطح آموزش و پرورش، زمینه حضور ورزشکاران المپیکی را فراهم می آورد

بهتاج در ادامه اضافه کرد: توجه به استعداد یابی در بین دانش آموزان با توجه به ظرفیتهای بومی و محلی و پرورش دادن نوجوانان در رشته های مختلف ورزشی زمینه ساز ظهور قهرمانان بزرگ ورزشی خواهد بود.

وی همچنین در خاتمه  از تعامل گسترده دو اداره کل ورزش وجوانان و آموزش و پرورش استان  خبرداده و گفت: امروز ما شاهد حضور قشر محترم فرهنگی در بدنه مدیریت ورزش در قالب هیأتهای ورزشی هستیم که این تعامل، در آینده نتایج درخشانی برای ورزش استان در برخواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه