English

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان :

افتخار آفرینی از سوی بانوان در ورزش کشور مشهود است

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در حال حاضر افتخار آفرینی از سوی بانوان در ورزش کشور مشهود است افزود: نخستین بانوی مدیرکل گیلانی در وزارت ورزش و جوانان کشور می‌تواند توانمندی بانوان گیلانی را بیش از پیش در کشور مطرح کند.

افتخار آفرینی از سوی بانوان در ورزش کشور مشهود است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، امیر رضا خادم امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در رشت بیان کرد: استان گیلان استانی پهناور و سر‌شار از فرهنگ و تمدن بوده و در طول تاریخ همواره در حوزه‌های فرهنگی در سطح کشور سرآمد است.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مدیریت بانوان در حوزه‌ ورزش اتفاقی مهم و ارزنده است گفت: انتصاب نخستین مدیرکل زن در وزارت ورزش و جوانان در استان گیلان بیانگر تداوم توانمندی بانوان گیلانی در عرصه‌های مختلف است.

سیستم مدیریتی گذشته ورزش و جوانان گیلان مدیریتی توانمند است

خادم با تاکید بر اینکه این انتصاب به طور حتم موجب پیشرفت و شکوفایی فعالیت بانوان، جوانان و جامعه ورزشی در استان گیلان می‌شود افزود: سیستم مدیریتی گذشته ورزش و جوانان گیلان مدیریتی توانمند بوده و معاونان توانایی را پرورش داده است.

وی با اشاره به اینکه سیستم مدیریتی گذشته ورزش و جوانان گیلان با دارا بودن دو معاون بانو توانمندی خود را در ارتقای همه جانبه ورزش گیلان اثبات کرده است گفت: هر دو معاون مدیرکل پیشین ورزش و جوانان گیلان که از بانوان گیلانی بودند توانایی برگزیده شدن در سمت مدیرکل را داشتند.

ورزش گیلان ثمره کار ارزشمند سیستم مدیریتی گذشته بوده است

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ارتقای ورزش گیلان و توانمندی این معاونان ثمره کار ارزشمند سیستم مدیریتی گذشته بوده است تاکید کرد: پرورش مدیران توانمند در گیلان حاکی از توان بالای مسئولان در این استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان

خادم با تاکید بر اینکه مسائل فنی و توانمندی‌های تخصصی همواره از مباحث مورد توجه وزارت‌ ورزش و جوانان است خاطرنشان کرد: در انتخاب مدیر‌کل جدید این اداره کل فراتر از مباحث فرهنگی و اجتماعی در قدم نخست توانمندی‌های فنی و تخصصی گزینه‌های مورد نظر مورد توجه واقع شده است.

انتصاب به دلیل شایستگی و توانمندی این بانو در حوزه ورزش و جوانان بوده است

وی با بیان اینکه این انتصاب به دلیل شایستگی و توانمندی این بانو در حوزه ورزش و جوانان بوده است تاکید کرد: عمده نمایندگان مجلس شورای اسلامی گیلان و استانداری گیلان از گزینه مورد نظر برای سکانداری ورزش و جوانان این استان حمایت کردند.

خادم با تاکید بر اینکه حوزه مدیریتی استان گیلان برنامه‌های منسجم و مدونی را برای پیشرفت ورزش گیلان در نظر گرفته است خاطرنشان کرد: تمامی ورزش دوستان و جامعه ورزشی گیلان برای پیشرفت و توسعه ورزش استان باید در کنار این بانو بوده و از او حمایت کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان

وی با اشاره به اینکه همراهی و انسجام ورزش گیلان با سیستم مدیریتی این بانوی توانمند به طور حتم توفیقات گسترده‌ای را برای ورزش گیلان به ارمغان می‌آورد گفت: این بانوی توانمند برای پیشرفت و تعالی روز افزون ورزش گیلان می‌تواند از ظرفیت 13 نماینده مجلس شورای اسلامی گیلان بهره‌مند شود.

توجه به بخش خصوصی همواره از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تاکید است

خادم با بیان اینکه توجه به بخش خصوصی همواره از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تاکید است و در این حوزه با خارج شدن از بیان این مقوله باید به سمت اقدامات عملیاتی پیش رفت اظهار داشت: توجه به بخش خصوصی در حوزه ورزش نیازمند توجه ویژه است.

وی  با تاکید بر اینکه حوزه ورزش و جوانان نیاز به حمایت دارد و بستر حضور بخش خصوصی باید در حوزه‌های مختلف ورزشی فراهم شود گفت: اگر این بستر در حوزه ورزشی ایجاد نشود برخی از رشته‌های ورزشی در تداوم فعالیت‌های خود با مشکل مواجه می‌شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه از ظرفیت بخش خصوصی و سمن‌ها باید در حوزه‌های مختلف ورزشی استفاده شود افزود: حضور بخش خصوصی و سمن‌ها در گیلان افزایش داشته و این فعالیت به منظور اعتلای ورزش گیلان باید از نظر کیفی توسعه یابد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به حوزه جوانان دارد و اثرگذاری فعالیت‌ها را در این حوزه دنبال می‌کند گفت: با همکاری و انسجام درونی به طور حتم به رشد و ارتقای همه جانبه در حوزه ورزش و جوانان در جامعه کنونی دست می‌یابیم.

بانوان در جامعه کنونی به عنوان یک اصل مهم تلقی می‌شوند

خادم با تاکید بر اینکه بانوان در جامعه کنونی به عنوان یک اصل مهم تلقی می‌شوند و در حال حاضر افتخار آفرینی از سوی بانوان در ورزش کشور مشهود است افزود: نخستین بانوی مدیرکل گیلانی در وزارت ورزش و جوانان کشور می‌تواند توانمندی بانوان گیلانی را بیش از پیش در کشور مطرح کند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان

وی با اشاره به اینکه همکاری و حمایت آقایان در ورزش گیلان از مدیرکل جدید ورزش و جوانان به طور حتم ورزش گیلان را به پیشرفت روز‌افزون می‌رساند خاطرنشان کرد: سیستم مدیریتی جدید ورزش و جوانان گیلان باید توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی داشته باشد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در راستای کاهش هزینه‌ها اقدام کرد افزود: مدیرکل جدید ورزش و جوانان گیلان به دور از تمامی حاشیه‌ها با حمایت و همکاری رقیبان خود در راستای اعتلای هر چه بیشتر ورزش گیلان تلاش کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی