English

شهرداری خرمشهر آمادگی ورود به مناطق محروم و کم برخوردار را دارد

شهرداری خرمشهر آمادگی ورود به مناطق محروم و کم برخوردار را دارد اما فعلا مشکلات زیرساختی مانع از اقدامات عمرانی نظیر پیاده رو سازی و آسفالت معابر در این گونه محلات است.

شهرداری خرمشهر آمادگی ورود به مناطق محروم و کم برخوردار  را دارد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، داود دارابی در جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر برگزار شد، گفت: شهرداری خرمشهر آمادگی ورود به مناطق محروم و کم برخوردار را دارد اما فعلا مشکلات زیرساختی از جمله شبکه آب، برق ، مخابرات و گاز مانع از اقدامات عمرانی نظیر پیاده رو سازی و آسفالت معابر در این گونه محلات است؛ اگرچه ادارات مربوطه در حال ارائه خدمات هستند و شهرداری پس از حل مشکلات زیرساختی در نهایت اقدامات لازم را جهت برون رفت از وضعیت فعلی انجام خواهد داد.

او ادامه داد: پیرامون وضعیت بازار صفا و سیف جلسه ای داشتیم، شبکه برق آن با مشکل جدی مواجه است و مقرر شد ابتدا اعتباری جهت زیرزمینی نمودن شبکه برق بازار اختصاص داده شود و متعاقبا جهت ساماندهی بازارها اقدام شود.

شهردار خرمشهر عنوان کرد:  شصت میلیارد تومان اعتبار پروژه کلان پیمانکاران تجهیز کارگاه شده داریم که از جمله کوی طالقانی و نود هکتاری که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. همچنین چهل میلیارد تومان پروژه نزد مشاور سازمان منطقه آزاد اروند جهت بررسی مناطقی همچون عباره است.

دارابی با اشاره به اقدامات عمرانی شهرداری خرمشهر ، عنوان کرد:  احداث پل سوم خرمشهر و احداث پل منیخ تشریفات مناقصه آن اجرایی شده و این حجم از اقدامات عمرانی در بازه زمانی کوتاه بی سابقه است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه