English

استاندار اصفهان از حضور حماسی و شکوهمند مردم انقلابی اصفهان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد

محسن مهرعلیزاده با صدور پیامی از حضور آگاهانه، حماسی و شکوهمند مردم مومن و انقلابی اصفهان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.

استاندار اصفهان از حضور حماسی و شکوهمند مردم انقلابی اصفهان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، استاندار اصفهان  در این پیام آورده است: به فضل الهی بار دیگر مردم مومن و انقلابی این استان با حضور حماسی و شکوهمند، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این استان ولایتمدار به یادگار گذاشتند.

وی اضافه کرد: مردم اصفهان با قلوبی سرشار از عطر روح بخش قرآن کریم در ماه ضیافت الهی، همراه و همگام با خروش ملت بزرگ ایران و سایر مسلمانان در اقصی نقاط جهان، فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم مسلمان فلسطین را به گوش جهانیان رساندند و اقتدار و صلابت مسلمانان را در حمایت از انتفاضه و قدس شریف به رخ اشغالگران و حامیان آنها کشیدند و وحدت، همدلی و هوشیاری امت اسلامی در برابر توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب را به نمایش گذاشتند.

مهر علیزاده گفت: بدون شک، این حضور آگاهانه، در شرایطی که جهان اسلام در شرایط حساسی به خصوص در فلسطین، یمن، عراق و سوریه و دیگر مناطق قرار دارد و گرفتار مزدوران استکبار جهانی است، تاثیر بسزایی در آگاه شدن مردم دنیا نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی دارد.

وی افزود: این حماسه باشکوه و دشمن شکن، با تاسی به میراث جاودانه امام خمینی(ره) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، تروریست های تکفیری و حامیان آنهاست.

استاندار اصفهان ضمن تحسین و ارج نهادن به شور و شعور راهپیمایان روز جهانی قدس، از مردم فهیم، بصیر و بزرگوار استان، به ویژه جوانان برومند که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند، تشکر کرد و از درگاه ایزد منان، سربلندی و اقتدار روزافزون اسلام و مسلمین و پیروزی نهایی مردم سرزمین حماسه و مقاومت را خواستار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه