English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تأکید کرد:

رسانه ها در برابر فضای مجازی محدود شده اند/سایت ها و پایگاه های خبری جایگزین رسانه های مکتوب می شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به روند رو به رشد فضای مجازی در جامعه تأکید کرد: فضای مجازی، به شدت عرصه را بر رسانه های دیگر محدود کرده و می توان پیش بینی کرد که سایت ها و پایگاه های خبری به زودی جایگزین تمام رسانه های مکتوب خواهند شد.

رسانه ها در برابر فضای مجازی محدود شده اند/سایت ها و پایگاه های خبری جایگزین رسانه های مکتوب می شوند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، صابر سهرابی در دیدار اعضای انجمن روابط عمومی های استان فارس با اشاره به روند رو به رشد فضای مجازی در جامعه تأکید کرد: فضای مجازی، به شدت عرصه را بر رسانه های دیگر محدود کرده و می توان پیش بینی کرد که سایت ها و پایگاه های خبری به زودی جایگزین تمام رسانه های مکتوب خواهند شد.

وی سرعت پیشرفت در حوزه ارتباطات را مورد اشاره قرار داد و افزود: امروز زمان و مجال بدین خاطر از رسانه های مکتوب گرفته شده که همه اخبار و اطلاعات جامعه، پیش از انتشار در مطبوعات، در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دیده و شنیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: روابط عمومی ها باید در تهیه و ارسال اخبار به ویژه برای رسانه های مکتوب دقت نظر بیشتری داشته باشند چرا که اخبارشان باید طوری منتشر شود که مخاطب را اقناع نماید نه اینکه فقط از آن خبر تیتر یک رسانه ها استخراج شود.

سهرابی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: من خودم را همکار روابط عمومی های استان می دانم زیرا در دوره ای که در حوزه روابط عمومی استانداری فارس خدمت می کردم بهتر از گذشته متوجه فعالیت های دقیق روابط عمومی و جایگاه آن در پیشرفت و توسعه نهادها شدم.

وی همچنین به ذکر نکاتی در خصوص نقش روابط عمومی ها پرداخت و افزود: بقای امروزه همه روابط عمومی ها، چه از لحاظ شکلی و چه مفهومی، فقط با حرکت در مسیر زمان و به روز بودن میسر می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: اگر روابط عمومی ها توانستند در زمینه اتفاقات زمانه، سازمان و مدیر متبوعه خود را در حوزه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آگاه کنند و اخبار را به گونه مقایسه ای تولید و منتشر نمایند، می توان آن روابط عمومی را موفق ارزیابی نمود.

سهرابی خاطرنشان ساخت: امیدوارم با کمک همکارانم در حوزه روابط عمومی ها، هم افزایی صورت گرفته و انجمن روابط عمومی ها بتواند به عنوان یکی از انجمن های فرهنگی، هنری فارس به یاری فرهنگ و ارشاد اسلامی بشتابد.

وی فارس را استانی با ظرفیت و پتانسیل وسیع در همه حوزه ها معرفی کرد و گفت: این موضوع، بار مسئولیتی مدیران روابط عمومی ها و رسانه های استان  سنگین تر کرده زیرا باید در راه معرفی این ظرفیت ها و رشد و بالندگی استان تلاش بیشتری نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پایان از زحمات دست اندکاران برپایی هفته روابط عمومی با اهداء لوح، تجلیل کرد.

به گزارش موج، این نشست با حضور مسئولان روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی استان فارس و رئیس انجمن روابط عمومی های استان، مسئولین روابط عمومی های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، دانشکده پزشکی، مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس، شرکت برق منطقه ای فارس، شرکت توزیع نیروی برق شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه