English

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مردم شریف فارس:

همه با هم و یک صدا فروپاشی رژیم اشغالگر قدس را فریاد می زنیم

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت از مردم شریف و روزه داران استان فارس برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، خطاب به مردم استان فارس گفت: همه با هم و یک صدا فروپاشی رژیم اشغالگر قدس را فریاد می زنیم

همه با هم و یک صدا فروپاشی رژیم اشغالگر قدس را فریاد می زنیم

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، آیت الله علی اکبرکلانتری با صدور بیانیه ای، ضمن دعوت از مردم شریف و روزه داران استان فارس برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، خطاب به مردم استان فارس گفت: همه با هم و یک صدا فروپاشی رژیم اشغالگر قدس را فریاد می زنیم.

متن بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

در آستانه یوم الله قدس قرار گرفته ایم روزی که از یک سو یادآور ده ها سال جرم و جنایت رژیمی مجعول و نامشروع است و از سوی دیگر یادآور مقاومت ملتی مظلوم و ستمدیده. ملتی که سرزمین او را غصب کرده اند و به آوارگانشان اجازۀ بازگشت به خانه هایشان را نمی دهند. بر اساس سنت های حتمی الهی و وعده های صریح قرآن، تردیدی در نابودی و فروپاشی قریب الوقوع رژیم اشغالگر قدس نیست و مردم مسلمان جهان، همین شعار را در روز قدس فریاد خواهند کرد.

و امسال ، حضور در راهپیمایی روز قدس از اهمیت مضاعف برخوردار است چرا که جهان اسلام در چند ماه اخیر، شاهد دو رخداد فاجعه بار بوده است یکی انتقال بی شرمانۀ سفارت آمریکا به قدس شریف و دیگری خیانت آشکار رژیم وهابی آل سعود به آرمان فلسطین.

این جانب مردم شریف به خصوص روزه داران عزیز را به حضور یک پارچه در راهپیمایی این روز شریف دعوت می کنم.

نمایندۀ فارس در مجلس خبرگان رهبری

علی اکبر کلانتری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه