English

۵۱ هزار تماشاگر در دو ماهه اول امسال به سینما های بندرعباس رفتند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: 51 هزار تماشاگر در دو ماهه اول سال از اکران فیلم های سینمای بندرعباس دیدن کردند.

51 هزار تماشاگر در دو ماهه اول امسال به سینما های بندرعباس رفتند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا درویش نژاد به ارائه آمار تعداد تماشاگران فیلم‌های بر روی پرده سینما شهر بندرعباس در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سالجاری پرداخت و گفت: در دو ماه ابتدایی سالجاری 51 هزار و 161 نفر به دیدن فیلم‌های اکران شده دو سینما سطح شهر بندرعباس رفتند.

وی در خصوص میزان استقبال در دو سینما شهر بندرعباس، تصریح کرد: در فروردین‌ماه 13 هزار و 230 نفر از فیلم‌های اکران شده در سینما ستاره جنوب و 17 هزار و 753 نفر از فیلم‌های اکران شده سینما ستاره شهر دیدن کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان در خصوص آمار اردیبهشت‌ماه نیز خاطرنشان کرد: در این ماه 13 هزار و 192 نفر از فیلم‌های اکران شده در سینما ستاره جنوب و 7 هزار و 986 نفر از فیلم‌های اکران شده سینما ستاره شهر دیدن کردند.

درویش نژاد در خصوص فیلم‌های اکران شده در سال 97 در شهر بندرعباس عنوان کرد: فیلم‌های لونه زنبور، فیلشاه، مصادره، لاتاری، به‌وقت شام، تگزاس، من عصبانی نیستم، چهارراه استانبول و خجالت نکش در دو ماه نخست سالجاری بر روی پرده اکران در بندرعباس رفتند.

وی در پایان پرفروش ترین فیلم‌ها در بندرعباس طی دو ماه ابتدایی سالجاری به وقت شام، مصادره و لاتاری دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه