English

استاندار گیلان بیان کرد:

طرح جامع آموزشی متناسب با شرایط استان گیلان تهیه و تنظیم شود

استاندار گیلان در نشست بررسی و تبادل نظر در خصوص پیشنهاد ایجاد مدرسه آموزش هتلداری با تاکید بر اهمیت ارائه محتوای آموزشی کیفی در این مدارس، تصریح کرد: طرح جامع آموزشی متناسب با شرایط استان گیلان تهیه و تنظیم شود.

طرح جامع آموزشی متناسب با شرایط استان گیلان تهیه و تنظیم شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نشست بررسی و تبادل نظر در خصوص پیشنهاد ایجاد مدرسه آموزش هتلداری در استان به ریاست استاندار گیلان و با حضور جمعی از مدیران ستادی و استانی برگزار شد.

مصطفی سالاری در این نشست که صبح امروز در محل دفتر استاندار برگزار شد، برنامه ریزی را اصل اساسی در شکل گیری مدارس آموزش هتلداری در استان دانست و تصریح کرد: هزینه ها فرع موضوع را تشکیل می دهند که البته در این خصوص تمهیداتی نیز اندیشیده می شود.

وی با بیان اینکه امروزه گردشگری جایگاه ویژه ای در جهان دارد و ضروری است آموزش های مختلف جهت تربیت مهمانداران و مهمانپذیران در این حوزه ارائه شود، خاطرنشان کرد: همان اندازه که آموزش افراد ماهر اهمیت دارد، آموزش مربی برای اجرای مطلوب موضوعات آموزشی نیز دارای اهمیت است.  

نشست استاندار گیلان

استاندار گیلان در ادامه با تاکید بر اهمیت ارائه محتوای آموزشی کیفی در این مدارس، تصریح کرد: طرح جامع آموزشی متناسب با شرایط استان گیلان تهیه و تنظیم شود.

گفتنی است در این نشست علی رحیم پور؛ مشاور عالی استاندار که مجری طرح توسعه صنعت گردشگری در استان است، گزارش مبسوطی در خصوص نحوه راه اندازی مدارس آموزش هتلداری در استان ارائه داد و سایر مدیران حاضر در جلسه نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.    

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه