English

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان:

روابط عمومی ها باید با هنر و اندیشه‌ توانایی مجموعه‌ی خود را اثبات کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: روابط عمومی ها باید با هنر، اندیشه‌ و اقداماتشان، توانایی مجموعه‌ی خود را اثبات کنند.

روابط عمومی ها باید با هنر و اندیشه‌  توانایی مجموعه‌ی خود را اثبات کنند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی اصغر جمشید نژاد عصر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در سالن غدیر استانداری نقش و اثربخشی روابط عمومی دستگاه‌ها در جامعه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید در گام نخست میزان تأثیرگذاری فعالیت‌های خود نسبت به نیازهای جامعه را ارزیابی کنند.

وی تبیین جایگاه روابط عمومی از سوی متولیان این بخش را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی باید به نقش و وظایف روابط عمومی‌ها اشراف کامل داشته باشند و مسئولان روابط عمومی ها باید با هنر، اندیشه‌ و اقداماتشان، توانایی مجموعه‌ی خود را اثبات کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه انعکاس اقدامات صورت‌گرفته از سوی دستگاه‌ها با میزان رضایتمندی مردم ارتباط مستقیم دارد اظهار داشت: در رصد فعالیت‌های خود باید ببینیم تا چه سطحی توانسته ایم به سوالات و ابهامات موجود در اذهان مخاطبان پاسخ دهیم.

وی اظهار داشت: بخش خصوصی به خوبی نقش روابط عمومی‌ در پیشبرد اهداف و تصمیم‌گیری ها را درک و براساس آن برنامه ریزی و سرمایه گذاری می کند که باید این موضوع در دستگاه‌های اجرایی نیز اجرایی شود.

روابط عمومی های گیلان

وی گفت: اگرچه تمام اقدامات روابط عمومی در تبلیغات خلاصه نمی شود اما می توان با بهره‌گیری از تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی ضمن اطلاع رسانی به مردم به آنان پاسخگو بود.

جمشیدنژاد افزود: از طریق ابزارها و تکنولوژی‌های مدرن موجود می توان به نیازهای جامعه دسترسی و براساس آن برنامه ریزی کنیم.

وی آموزش نیروهای روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها برای آموزش و ارتقاء سطح کیفی روابط عمومی‌ها براساس نیازسنجی از دستگا‌ه‌ها بهره می گیریم.

روابط عمومی های گیلان

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه در بسیاری از موضوعات مخاطبان اطلاع دقیقی از مسائل و خدمات در حال اجرا از سوی دستگا‌ه‌ها ندارند گفت: نوع اطلاع‌رسانی به سطوح مختلف جامعه باید متناسب با هربخشی انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها حیطه‌ی وظایف خود را محدود به درج یک خبر تلقی نکنند بلکه می توانند با ارائه پیشنهادات سازنده به مدیران، علاوه بر تصمیم‌سازی در سطح کلان، تمامی نگاه‌ها در سطح ملی و بین‌المللی را به دستگاه خود معطوف کنند.

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: با اقدام‌های عملی از سوی روابط عمومی‌ها به عنوان قلب تپنده هر سازمان می توان باعث امید را در جامعه افزایش داد و گام‌های اساسی در مسیر رفع دغدغه‌های مردم برداشت.

روابط عمومی های گیلان

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان برگزاری این نشست را گام مثبتی در مسیر هم افزایی فعالیت‌های روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی شهرستانی در جهت بهبود سطح کیفی اطلاع رسانی نسبت به معرفی رابطین روابط‌عمومی‌ها اقدام شده است.

مرتضی عاطفی افزود: در دوره جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با استفاده از ابزارهای مختلف  تلاش می کنیم تا شاهد ارتقاء سطح کیفی روابط‌عمومی‌ها باشیم. 

روابط عمومی های گیلان  

روابط عمومی های گیلان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه