English

فروزان:

خیلی خوشحالم که دوباره به تیم بزرگ و پر هوادار تراکتورسازی برگشتم

دروازه بان جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خیلی خوشحالم که دوباره به تیم بزرگ و پر هوادار تراکتورسازی برگشتم، من از سالی که از این تیم جداشده بودم همواره نتایج تراکتورسازی را پیگیر می‌شدم و بازگشت دوباره به این باشگاه باعث خوشحالی من است.

خیلی خوشحالم که دوباره به تیم بزرگ و پر هوادار تراکتورسازی برگشتم

به گزارش خبرگزاری موج، محسن فروزان درباره پیوستن به تیم تراکتورسازی طی سخنانی  اظهار داشت: من خاطرات خیلی خوبی با این تیم دارم. سالی که تراکتور برای اولین بار سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را کسب کرد من دروازه‌بان این تیم بودم و حالا با بازگشت دوباره به این تیم، خاطرات شیرین برایم زنده می‌شود.

فروزان با مثبت خواندن آینده تراکتورسازی بیان کرد: با حضور آقای زنوزی تراکتورسازی می‌تواند روزهای خوشی را داشته باشد؛ ایشان تیم بزرگ تراکتورسازی را خریدند تا به جایگاه واقعی خود برسانند و باید از او تشکر کنیم که چنین کار بزرگی انجام دادند.
محسن فروزان
 
وی ادامه داد: مالکیت جدید باشگاه تراکتورسازی اهداف بزرگی دارند و بازیکنان و مربیان بزرگی برای این تیم در نظر گرفتند تا تیم در فصل جدید در حد و اندازه‌های تراکتورسازی باشد.

تراکتور برای قهرمانی آماده می شود

سنگربان جدید سرخ پوشان گفت: امسال تراکتورسازی یک تیم فوق‌العاده حرفه‌ای می‌بندد تا برای قهرمانی آماده شویم. من هم تمرینات اختصاصی‌ام را شروع کردم تا در اوج آمادگی به تمرینات تیمی اضافه شوم.
 
فروزان در خاتمه سخنان خود  با اشاره به انگیزه مضاعف خود اظهار کرد: برای بازگشت دوباره به تبریز انگیزه‌های زیادی دارم و دوست دارم خاطرات شیرینی که داشتم را دوباره خلق کنیم. فصل گذشته سال خوبی برای من بود و تلاش می‌کنم با تمرینات اختصاصی آمادگی‌ام را حفظ کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی