English

با حضور مقامات استانی و ملی

فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به خدمات روادید الکترونیک مجهز شد

با حضور مقامات استانی و ملی، فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به عنوان دومین فرودگاه کشور به خدمات روادید الکترونیک مجهز شد.

فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به خدمات روادید الکترونیک مجهز شد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، با حضور استاندار فارس، معاون مجلس و مسئول امور ایرانیان وزارت امورخارجه؛ فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به عنوان دومین فرودگاه کشور به خدمات روادید الکترونیک مجهز شد.

اسماعیل تبادار در مراسم «افتتاح پروژه خدمات روادید الکترونیک» در فرودگاه شیراز گفت: فرودگاه دروازه ورودی هر کشور است به طوری که تمام ساز و کارهای زیرساخت، خدمات و حتی نحوه رفتار در آن، نشان دهنده شأن و جایگاه آن کشور است.

فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به خدمات روادید الکترونیک مجهز شد

وی فرودگاه شیراز را از مهمترین زیر ساخت‌ استان فارس معرفی کرد و افزود: طرح توسعه این فرودگاه در ابعاد مختلف با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

نماینده عالی دولت در فارس در ادامه به ترمینال خارجی فرودگاه شیراز اشاره کرد و گفت: این ترمینال با ۶ ایر بریج یا پل هوایی، نقش مؤثری در توسعه زیرساختی فرودگاه بین المللی شیراز خواهد داشت که در حال حاضر مراحل ساخت را سپری می کند.

استاندار فارس فرودگاه را یکی از مهمترین ابعاد مرتبط با اقتصاد، گردشگری، تجارت و... دانست و ابراز امیدواری کرد: فرودگاه بین المللی شیراز و در کنار آن فرودگاه های لامرد، جهرم، داراب و لار می توانند با ارائه خدمات مناسب در آینده ای نزدیک؛ فارس را به هاب فرودگاهی جنوب کشور تبدیل کنند.

فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به خدمات روادید الکترونیک مجهز شد

تبادار ارائه روادید الکترونیک را یکی از خدمات تسهیل کننده دانست و اظهارداشت: با افزایش چنین خدماتی؛ فرصت ها و مجال های بیشتری برای توسعه گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت های مهم استان مهیا خواهد شد.

نماینده عالی دولت در فارس ضمن تشکر از مجموعه وزارت امورخارجه، نیروی انتظامی، شرکت فرودگاه ها و سایر نهادهای مستقر که زمینه ایجاد پروژه صدور روادید الکترونیک در فرودگاه شیراز را فراهم‌ نمودند، این اقدام‌تسهیل گرانه را گامی مؤثر در زمینه توسعه زیرساخت های گردشگری استان دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری جمعی مدیران و مسئولان استان در دو سال آینده شاهد تقویت سایر زیر ساخت های حمل و نقل هوایی در فارس و به تبع آن ارتقاء جایگاه فرودگاه شیراز باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه