English

اخاذی دکتر فیزیوتراپ قلابی از خانم ۳۹ ساله گیلانی در تلگرام

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری دکتر قلابی عامل تهدید و اخاذی، خانم 39 ساله گیلانی، در تلگرام خبر داد.

اخاذی دکتر فیزیوتراپ قلابی از خانم 39 ساله گیلانی در تلگرام

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سرهنگ ایرج محمدخانی بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم 39 ساله گیلانی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان دکتر فیزیوتراپ در تلگرام، اعتماد او را جلب کرده، سپس با سرقت اطلاعات شخصی و تهدید به انتشار، از او اخاذی کرده است، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با تحقیقات از شاکی پرونده و پی جویی‌های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند، دکتر قلابی در تلگرام را که مردی 41 ساله، اهل و ساکن رشت بود را شناسایی، با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده از متهم، به صراحت به بزه انتسابی و اینکه با سوء استفاده از عنوان فیزیوتراپ در تلگرام اعتماد شاکیه را جلب کرده سپس با سرقت اطلاعات شخصی و تهدید به انتشار و اخاذی از شاکیه اعتراف کرد.

معرفی متهم به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهم پس از معرفی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت روانه زندان گردید، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه