English

مراسم تکریم ومعارفه فرماندار بیجار برگزار شد

طی مراسمی با حضور استاندار کردستان از زحمات بیژن زندیه فرماندار سابق تقدیر و علی اکبر ورمقانی به عنوان فرماندار جدید بیجار معرفی شد.

مراسم تکریم ومعارفه فرماندار بیجار برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛  مراسم تکریم ومعارفه فرماندارجدید بیجار برگزارشد.

فرماندار جدید بیجار در آیین تقدیر و معارفه فرماندار شهرستان بیجار که با حضور استاندار و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی در سالن سینما آزادی برگزار شد به اهمیت خدمت به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: من برای کار و خدمت خالصانه آمده‌ام و برای خدمت به مردم دیار گروس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

علی اکبر ورمقانی افزود: باید برای خدمت‌گذاری در نظام جمهوری اسلامی ایران شکرگذار خداوند بود چرا که این مهم توفیق بزرگی و فرصتی برای خدمت به مردم است.

وی با تاکید بر انجام کارهای جهادی بیان داشت:رهبری راه علاج حل مشکلات کشور را در سایه کار و مدیریت جهادی دانسته اند بنابراین باید با انجام کار جهادی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کرد.

فرماندار جدید بیجار  شاخص اول برای کار و فعالیت، همدلی و همراهی و خدمت‌رسانی به مردم و در کنار آن قرب الهی دانست و عنوان کرد:باید با همدلی و برادری در جهت رفع موانع و مشکلات تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: تمامی حوزه‌ها ارزش دارد و هیچ حوزه‌ای بی‌ارزش نیست بنابراین ما به تمامی گروه‌های سیاسی، هنری، اجتماعی و تمامی حوزه‌ها بها خواهیم داد.

فرماندار جدید بیجار نقد سازنده را زمینه ساز پیشرفت و ترقی دانست و گفت:ما پذیرای نقدهای سازنده هستیم و از انتقاد با روی گشاده استقبال خواهیم کرد و با اصحاب رسانه هم همراه خواهیم بود.

ورمقانی یکی از برنامه‌های مهم خود را جذب سرمایه‌گذار و توجه به سرمایه‌گذاری و بخش تعاونی دانست و گفت: اگر ما منتظر اعتبارات قطره‌چکانی باشیم هیچ پیشرفتی عاید شهرستان نخواهد شد.

وی تاکید کرد: مسوولان باید نهایت تکریم ارباب رجوع را رعایت کرده چرا که مردم ولی‌نعمت ما هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه