English

خبر جمع آوری معتادان و انتقال آنها به بندرخمیر صحت ندارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: خبرجمع آوری معتادان از جزیره قشم و انتقال آنها به بندر خمیر صحت ندارد.

خبر جمع آوری معتادان و انتقال آنها به بندرخمیر صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با نادرست خواندن اخبار جمع آوری معتادان از جزیره قشم و انتقال آنها به بندر خمیر، اظهار داشت: بازدید مشترک شبکه بهداشت قشم و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از محل زندگی معتادان در درگهان، با هدف شناسایی معتادان در معرض خطر ایدز و اتخاذ تدابیر لازم برای درمان و مداوای آنها انجام گرفته است.

دکتر حمیدرضا بهزادی افزود: در گذشته نیز این بازدیدهای دوره ای به منظور آسیب شناسی معتادان انجام گرفته است و سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه آسیب های اجتماعی با شبکه بهداشت همکاری داشته که بازدید اخیر مدیرعامل سازمان نیز در همین راستا می باشد.

وی اضافه کرد: جمع آوری معتادان از سطح جزیره بر عهده ی نهادهای متولی و ذیربط بوده و شبکه بهداشت و درمان قشم هیچ نقشی در این زمینه ندارد.

بهزادی، توزیع رایگان سرنگ جهت جلوگیری از انتقال بیماری ایدز و درمان رایگان از طریق مرکز مشاوره بیماری های رفتاری را از جمله اقدامات شبکه بهداشت قشم عنوان کرد و اظهار داشت: مرکز مشاوره بیماری های رفتاری (مانند ایدز و هپاتیت) جنب درمانگاه شهید ذاکری قشم واقع شده که به صورت رایگان خدمات شناسایی، مشاوره و درمان به مراجعه کنندگان ارائه نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه