English

مدیر اجرای پروژه های جنبی و پشتیبانی فولاد مبارکه خبر داد

نصب و راه‌اندازی بزرگترین جرثقیل دروازه‌ای کشور در شرکت فولاد مبارکه اصفهان

مدیر اجرای پروژه های جنبی و پشتیبانی فولاد مبارکه از عملیات ساخت، نصب و راه اندازی جرثقیل دروازه‌ای کشور درشرکت فولاد مبارکه اصفهان خبر داد.

نصب و راه‌اندازی بزرگترین جرثقیل دروازه‌ای کشور در شرکت فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمید شجاعی گفت: عملیات ساخت، نصب و راه اندازی این جرثقیل با توجه به سیاستهای شرکت فولاد مبارکه در راستای توسعۀ صادرات و رفع مشکلات و محدودیتها درزمینۀ بارگیری ریلی محصولات انجام شد.

وی با بیان اینکه از جرثقیل دروازه‌ای جهت جابه‌جایی مواد در محل‌های روباز و مکان‌هایی استفاده می شود که امکان جابه‌جایی در امتداد ریل حرکت طولی میسر است گفت: بیشترین کاربرد این نوع جرثقیلها در کارخانه ها و بنادر ساحلی و خشک است.

شجاعی در خصوص فرایند عملیات ساخت و نصب این جرثقیل اظهار داشت: پس از طرح مشکل و ارجاع آن به مهندسی کارخانه و مطالعۀ طرح، پیشنهاد احداث چنین جرثقیلی داده شد و با همکاری واحد خرید در دستور کار قرار گرفت.

مجید نصیری، رئیس اجرای پروژه‌های ایمنی، اطفای حریق و محیط زیست فولاد مبارکه نیز در این باره اظهار داشت: طول کلی پل جرثقیل دروازه‌ای نصب شده در سایت انبار روباز ناحیۀ نورد گرم  ۸۱متر، دهانه یا همان فاصلۀ بین ۲ ستون 35.5 متر و کنسول یا قابلیت باربرداری و بارگیری خارج از ستون نیز در هر طرف ۱۵متر است که با احتساب مسیر حرکت طولی ۲۰۰متری کنونی، فضای انبارشی معادل ۱۳۰۰۰مترمربع را تا ارتفاع ۱۰متری ایجاد کرده است و این فضا در آینده و با ادامه یافتن ریلهای طولی قابلیت افزایش دارد.

به گزارش موج، با پایان یافتن عملیات نصب و راه‌اندازی بزرگترین جرثقیل دروازه‌ای کشور در انبار روباز ناحیۀ نورد گرم فولاد مبارکه، امکان ذخیره‌سازی تختال و کلاف در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع و همچنین فضای سیر قطار و کامیون به منظور بارگیری در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع فراهم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه