English

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

۲۱۱ طرح در قالب بسته‌های اشتغال به دبیرخانه استان ارسال‌شد

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تعداد ۲۱۱ طرح در قالب بسته‌های اشتغال (فراگیر و روستایی) بااعتباری به مبلغ بیش از ۵۱۹ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال تصویب و جهت بررسی نهایی به دبیرخانه استان ارسال‌شده است

۲۱۱ طرح در قالب بسته‌های اشتغال به دبیرخانه استان ارسال‌شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، امیر جانبازی افزود: در صورت تصویب در کارگروه اشتغال استان؛ یک هزار و ۱۸۸ فرصت شغلی در لاهیجان ایجاد می شود.

وی افزود: تا به امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تعداد ۲۱۱ طرح در قالب بسته‌های اشتغال (فراگیر و روستایی) بااعتباری به مبلغ بیش از ۵۱۹ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال تصویب و جهت بررسی نهایی به دبیرخانه استان ارسال‌شده است.

یک هزار و ۱۸۸ فرصت شغلی در لاهیجان ایجاد می شود

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: طرح هایی به کارگروه اشتغال استان ارسال شده که در صورت تصویب، برای حدود یک هزار و ۱۸۸ نفر در شهرستان فرصت شغلی ایجاد می شود.

298 واحد مسکن مهر در ۳ نقطه شهرستان لاهیجان اجرا شد

جانبازی گفت: 298 واحد مسکن مهر در ۳ نقطه شهرستان لاهیجان اجرا شد که چندی پیش تعدادی از واحدهای روستای ایشکا با حضور دکتر سالاری استاندار محترم افتتاح گردید.

سرپرست فرمانداری لاهیجان افزود: 230 نفر از متقاضیان وجه قابل توجه‌ای را واریز نموده و به هر دلیل از دریافت این واحدها انصراف دادند که میبایست ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی برنامه ریزیهای لازم جهت پرداخت مطالبات را انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه