English

استاندار هرمزگان؛

پروژه محله‌ی چاهستانی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری برسد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید ساماندهی و بازگشایی معابر محله چاهستانی های بندرعباس هر چه سریعتر انجام گیرد، گفت: این پروژه باید تا پایان ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و آماده بهره‌ برداری شود.

 پروژه محله‌ی چاهستانی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری برسد

به گزارش خبرگزاری موج، فریدون همتی در نشست ساماندهی و خیابان کشی محله چاهستانی های شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه باید جلسات ساماندهی محله چاهستانی‌های بندرعباس به صورت روزانه برگزار شود، عنوان کرد: در این خصوص باید هر هفته میزان پیشرفت کار گزارش شود و پیشرفت فیزیکی کارها در این محله محسوس باشد.

وی با اشاره به همکاری شهرداری بندرعباس با اداره کل راه و شهرسازی استان در ساماندهی محله چاهستانی‌های بندرعباس، افزود: شهرداری بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی استان باید با هماهنگی کامل اقدامات لازم به منظور خیابان کشی و باز کردن معابر این محله را انجام دهند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: باید نمایندگان تام الاختیار از شهرداری بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی استان برای تسهیل و تسریع در روند ساماندهی و بازگشایی معابر در محله چاهستانی ها هر روز حاضر باشند.

همتی تصریح کرد: برای جابه‌جایی اهالی محله چاهستانی ها که در طرح خیابان کشی و بازگشایی معابر این محله قرار دارند، اقدامات لازم توسط شهرداری بندرعباس با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان انجام گیرد.

وی با بیان اینکه باید ساماندهی و بازگشایی معابر محله چاهستانی‌های بندرعباس هر چه سریعتر انجام گیرد، اظهار داشت: این پروژه باید تا پایان ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و آماده بهره‌ برداری شود.

استاندار هرمزگان به احداث بلوار ساحلی 28 کیلومتری در شرق بندرعباس اشاره کرد و بیان داشت: مراحل احداث این بلوار باید هر چه سریعتر اجرایی شود و تا هفته دولت سال جاری باید به بهره برداری برسد.

همتی افزود: باید همه امکانات و ظرفیت های موجود را در مسیر خدمت به مردم بسیج کرد و موانع را از سر راه برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه