English

با حضور معاون امور عمرانی استانداری صورت گرفت:

رسیدگی به وضعیت مستاجرین شهرهای زلزله‌زده کرمانشاه

در جلسه‌ای با حضور مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رسیدگی به وضعیت مستاجرین شهرهای زلزله‌زده استان موردبررسی قرار گرفت.

رسیدگی به وضعیت مستاجرین شهرهای زلزله‌زده کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با تأکید بر تدوین برنامه‌ای جامع برای رسیدگی دقیق به وضعیت مستاجرین شهرهای زلزله‌زده، گفت: مسائلی که در خصوص وضعیت مستاجرین مناطق زلزله‌زده مطرح می‌شود، بسیار مهم است لذا با توجه به زمان کمی که وجود دارد باید این موضوعات را سریعاً پیش ببریم.

وی با تأکید بر ارائه راهکار از سوی راه و شهرسازی برای تصمیم‌گیری راهبردی جهت حل مشکلات مربوط به وضعیت مستاجرین این مناطق، تصریح کرد: برنامه این بوده که کسانی مستأجر هستند شرایطی در راستای تأمین حداقل زمینی برای این عزیزان فراهم شود و به‌صورت مجموعه مسکونی و با مدیریت راه و شهرسازی در قالب تعاونی، گروه یا هیئت‌امنایی ساماندهی شوند.

سالاری خاطرنشان ساخت: زمین‌های موردنیاز باید سریعاً تأمین و تلاش کنیم تا این زلزله برای افرادی که دچار مشکل هستند به یک فرصت تبدیل شود و برای شهر سرپل ذهاب قرار براین شد ابتدای ورودی شهر سرپل ذهاب توسط سازمان ملی زمین و مسکن تملک و سریعاً مراحل قانونی الحاق و تغییر کاربری آن انجام شود.

وی ادامه داد: در قصرشیرین هم یک سری پلاک‌های تفکیکی در شهر موجود است که قرار شد راه و شهرسازی این تعداد این پلاک‌ها را مشخص و ساماندهی کند و عملیات اجرایی آن‌ها در قالب مجموعه‌های 4 طبقه یا هر نوع دیگری که مدنظر است، شروع شود.

وی با تأکید بر شناسایی افراد مستأجر در مناطق زلزله‌زده گفت: هرکدام از این برنامه‌ها یک پروژه زمان‌بر است لذا درخواستی که داشتیم این است که امروز به یک همفکری کلی برسیم و در این جلسه باید وظایف هر دستگاهی و هر بخشی به‌صورت دقیق تعریف شود تا تصمیمات مهم و اثربخشی برای حل مشکلات مستاجرین مناطق زلزله‌زده اتخاذ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه