English

مسوول برنامه بهداشت موادغذایی مرکز بهداشت استان اصفهان خبر داد

تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در آستانه ماه مبارک رمضان

مسوول برنامه بهداشت مواد غذایی مرکز بهداشت استان اصفهان از تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در آستانه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید مهدی میرجهانیان گفت: درآستانه ماه مبارک رمضان نظارت گروه های بازرسی بر فروشندگان و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی آغاز شده است.

 وی با اشاره به  تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: نظارت و کنترل بازرسان بر مراکز عمده اقلام غذایی مورد نیاز مردم در استان اصفهان از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شده است.

میرجهانیان افزود: 60 گروه نظارت، بازرسی از مراکز تهیه و تولید مواد غذایی را در این ایام در سه سه نوبت وقت اداری، بعد از ظهر تا قبل افطار و بعد از افطار به عهده دارند.

به گفته وی 10گروه نظارت و بازرسی در شهر اصفهان و 50 گروه نظارت و بازرسی در شهرستان‌های استان از مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی بازدید می کنند.

مسوول برنامه بهداشت موادغذایی مرکز بهداشت استان اصفهان گفت:نظارت ویژه بازرسی از واحدهای تهیه و توزیع شیرینی از جمله زولبیا و بامیه ، واحدهای طباخی و فروش خرما در اصفهان آغاز شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی