English

دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گیلان:

منویات رهبری سرلوحه برنامه های حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی است

دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گیلان گفت: منویات مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه های حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی است.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، هادی نقدی، دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گیلان امروز در دیدار اعضای این حزب با حسن ظهیری مدیرکل صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه این حزب از اواخر سال ۹۵ فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرده است اظهار کرد: کرد حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی تمرکز خود را کمک به مردم در مناطق محروم قرار داده است.

وی همچنین عمل به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری را سرلوح برنامه های حزب عنوان کرد و  گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از برنامه های جاری این حزب بوده که به صورت مستمر انجام می شود و پیگیر مشکلات این عزیزان خواهیم بود.

نقدی در ادامه با ارائه مشروح گزارش از فعالیت حزب، خواستار حمایت رسانه ای از جانب رسانه ملی شد.

 مدیرکل صدا و سیمای گیلان نیز از عملکرد حزب مذکور در محرومیت زدایی و تلاش در رفع مشکلات اجتماعی به ویژه قشر ایثارگران و همچنین اهمیت حزب در وفاق با عزیزان اهل سنت استان، ابراز خرسندی کرد و قول رسانه ای کردن و تشریک مساعی در پیشبرد این اهداف را در حد توان داد.

گفتنی است؛ در این نشست آقایان هادی نقدی دبیر، محمّد عمویی قائم مقام، نعمت ا..‌. غزالی رئیس شورای سیاستگذاری، رحیم فلاح دبیر حزب در شهرستان رشت، بهادر سبحانی پور مسئول ارتباطات و رسانه، امید قاسمی جلالی معاونت هماهنگ‌ کننده شهرستان‌ها، گرامی دبیر آستانه‌اشرفیه حمزه امام دوست مسئول کمیته سیاسی حزب در استان حضور داشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه