English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبر داد

کاهش ۷۵ درصدی تصادف خودروهای سرویس مدارس در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از کاهش 75 درصدی تصادف خودروهای سرویس مدارس در سال تحصیلی 96-97 نسبت به سال تحصیلی قبل خبر داد.

کاهش 75 درصدی تصادف خودروهای سرویس مدارس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ رضا رضائی گفت: در سال تحصیلی 96-97 نسبت به سال تحصیلی 96-95 با کاهش 75 درصدی تصادفات خودروهای سرویس مدارس روبرو بودیم.

وی دلیل کاهش چشمگیر در این حوزه را نتیجه حضور کارشناسان پلیس راهور استان در مدارس، آموزش اولیای دانش آموزان و آموزش رانندگان سرویس مدارس عنوان کرد و متذکر شد: برای سال جدید تحصیلی از هم اکنون برنامه ریزی های لازم به عمل آمده و انشاء الله یک تغییر الگویی در زمینه چگونگی استفاده از سرویس مدارس و همچنین ناوگانی که بایستی در این زمینه نقش پذیری داشته باشند را شاهد خواهیم بود.

پلیس راهنمایی رانندگی

سرهنگ رضائی گفت: جلسات مربوط به استفاده از سرویس مدارس با حضور نمایندگان پلیس راهور ، شرکت های اتوبوسرانی و تاکسیرانی ، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و آموزش و پرورش تشکل شده است.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان اصفهان خاطر نشان ساخت: انشاء الله از اول مهر ماه 97 با هوشیاری و هوشمندی بیشتر نسبت به مقید کردن و توجه 100 درصدی رانندگان سرویس مدارس به مقررات راهنمائی و رانندگی که نتیجه آن نیز کاهش تصادفات و آسیب دیدگی بین قشر دانش آموز است اقدام خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه