English

روزهای باد و بارانی در انتظار هوای کرمانشاه

هواشناسی کرمانشاه از احتمال وقوع آب‌گرفتگی معابر طی روزهای آتی در کرمانشاه همراه با وزش باد شدید به همراه کاهش محسوس دمای هوای کرمانشاه خبر داد.

روزهای باد و بارانی در انتظار هوای کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هواشناسی کرمانشاه در خصوص دمای هوای کرمانشاه طی روزهای آتی اعلام داشت: موج ناپایداری که از اوایل این هفته جو و هوای کرمانشاه را تحت تأثیر قرار داده، تقریباً تا پایان هفته باعث ناپایداری، رگبار و وزش باد در جو استان می‌گردد.

روزهای باد و بارانی در انتظار هوای کرمانشاه

دمای هوای کرمانشاه تا سه درجه کاهش می یابد

بر پایه این گزارش، براثر شدت بارندگی حاصل از سامانه ناپایدار جدید شدت بارش‌ها در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه همراه با بارش تگرگ و آب‌گرفتگی معابر در برخی از نقاط کرمانشاه در نواحی شمالی و غربی کرمانشاه ازجمله در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب خواهد بود.

گفتنی است که میانگین بارش‌های کرمانشاه از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 466 میلی‌متر بوده است که نسبت به سال گذشته هفت و نسبت به میانگین بلندمدت چهار درصد افزایش داشته است

هواشناسی کرمانشاه در این گزارش از وزش باد شدید تا 70 کیلومتر در ساعت برای برخی نواحی کرمانشاه در روز سه‌شنبه خبر داد و اعلام کرد: وزش باد و بارش باران و تگرگ متأثر از ورود سامانه جدید به هوای کرمانشاه، شاهد کاهش دو تا سه‌درجه‌ای دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه