English

به منظور چابک سازی و مدیریت هزینه ها صورت می گیرد؛

تغییر ساختار در مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد استان گیلان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به‌منظور چابک‌سازی و مدیریت هزینه‌ها تغییر ساختار می‌دهند.

تغییر ساختار در مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، ابراهیم چیرانی عصر امروز در مراسم تقدیر از روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لشت نشاء و دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بین‌الملل بندرانزلی اظهار داشت: تلاش و همت اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان ارزنده و قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و با بیان اینکه این شهید بزرگوار معلم اخلاق و پرچمدار وحدت حوزه و دانشگاه بود افزود: شهید مطهری علاوه بر مباحث نظری، ارائه اصول رفتار عملی را در کتب خود مورد توجه قرار می‌داد.

چیرانی با تاکید بر اینکه اقدامات اثرگذار شهید مطهری در جامعه امروز به‌درستی به یادگار مانده است گفت: دنیای مدرن امروز مدیون زحمات معلمانی است که علاوه بر آموزش علم و دانش، آموزش دهنده مکارم اخلاق به نسل جوان هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه ساختارهای دانشگاه آزاد اسلامی تغییر کرده است بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای چابک‌سازی و مدیریت صحیح هزینه‌ها به تغییر در ساختار سازمانی و کوچک‌سازی ساختار مراکز دانشگاهی اقدام کرده است.

وی یکی از تغییرات ساختاری در دانشگاه آزاد اسلامی را تغییر سازمانی واحدها و مراکز دانشگاهی با حرکت به سمت کاهش سطوح مدیریتی عنوان کرد و گفت: در انجام این فرآیند، مراکز دانشگاهی همچنان مانند گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

چیرانی با اشاره به اینکه در اجرای این ساختار مراکز دانشگاه‌های ضمن ارائه خدمات بیشتر روند فعالیت خود را ادامه داده و هیچ خللی در روند فعالیت‌های آنها به وجود نمی‌آید افزود: تغییر ساختار در روند فعالیت‌ این مراکز به این معنا نیست که از توان مدیریتی افراد استفاده نشود.

وی با تاکید بر اینکه در ساختار جدید مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از تجربیات افراد توانمند استفاده بهینه می‌‌شود بیان کرد: در این راستا مدیران با تجربه مراکز دانشگاهی در کنار روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی به‌عنوان بازویی توانمند فعالیت می‌کنند.

به گزارش موج، در پایان این مراسم از زحمات چند ساله رئیس مرکز بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی بندر‌انزلی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز لشت نشاء و زیباکنار تقدیر شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه