English

استاندار اصفهان خبر داد

حمایت همه جانبه استانداری اصفهان از فعالان گردشگری

استاندار اصفهان از حمایت همه جانبه استانداری اصفهان از فعالان گردشگری خبر داد.

حمایت همه جانبه استانداری اصفهان از فعالان گردشگری

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن مهرعلیزاده  در نشست مشترک کمیسیون های گردشگری اتاق بازرگانی تهران و اصفهان گفت: بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری مطمئن باشد که از حمایت ما برخوردار خواهد بود هرچند برای این کار باید برنامه ریزی داشته باشد.

وی با تاکید بر اهتمام مدیریت استان اصفهان برای توسعه بخش گردشگری گفت: این تفکر را که دولت مانند چهار دهه گذشته برای بخش گردشگری تصمیم بگیرد باید کنار گذاشت و لازم است بخش خصوصی نقش خود را در راه توسعه گردشگری افزایش دهد.

مهرعلیزاده با اشاره به برخی از موانع موجود بر سر راه بخش گردشگری خاطرنشان کرد: موانعی در این بخش وجود دارد که در چند سال گذشته حل نشده است .

وی یکی از این مشکلات را کمبود فضای اقامتی در استان عنوان و اضافه کرد: مساله تورها و گرانفروشی برخی فروشگاه های صنایع دستی به گردشگران خارجی نیز از دیگر مشکلات شناسایی شده است.

وی اصفهان را مقصد نخست گردشگران خارجی در ایران خواند و افزود: مقرر شده است چهار تا پنج هتل بزرگ در این کلانشهر احداث شود تا مشکل کمبود فضای اقامتی گردشگران حل شود.

استاندار اصفهان زاینده رود را مساله پر اهمیتی برای گردشگری دانست و افزود: امسال به اندازه یک سوم سال گذشته آب در حوضه آبریز زاینده رود خواهیم داشت لذا امکان جاری شدن رودخانه در اصفهان وجود ندارد که این امر برای بخش گردشگری نیز مشکل هایی ایجاد می کند.

استاندار اصفهان

مقام ارشد استان از فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان خواست که کلانتری 11 و 35 در میدان نقش جهان را به مکان دیگر انتقال و کاربری موجود این ساختمان ها را  به ارایه خدمات گذرنامه ایی اختصاص دهند و افزود:ورودی میدان نقش جهان بارانداز گردشگران خارجی است و رفت و آمد متهمین با دستبند به این کلانتری ها جلوه ی زیبایی برای جذب گردشگران  ندارد.

بخش خصوصی گردشگری مطالبه گر باشد

استاندار اصفهان از اتحادیه ها، تشکل ها و نهادهای مرتبط با حوزه گردشگری در استان خواست تا برنامه ریزی دقیق و جامعی برای ارتقای سطح خدمات خود داشته باشند و حمایت ها و تسهیلات مورد نیاز را از دولت بخواهند.

مهرعلیزاده  افزود: لازم است اتاق بازرگانی اصفهان با همکاری تشکل های صنفی استانی و ملی، شورای شهر، شهرداری و نیروی انتظامی اقدامات جدی تری را برای پیگیری مشکلات گردشگری انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه