English

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان خبر داد

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج)

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت:عضویت در همه کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به مناسبت جشن نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) ) رایگان است.

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج)

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امیر هلاکویی با اشاره به عضویت رایگان به مناسبت ولادت حضرت مهدی اظهار داشت: افزایش کارایی کتابخانه‌های عمومی در بستر اعضای فعال و علاقمند امکان‌پذیر است و در سال جاری به دنبال افزایش عضو از طریق برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ایجاد محیط شاداب و پویا هستیم.

وی یکی از مهمترین مولفه های مهم استقبال مردم از کتابخانه های عمومی را کتابدار با انگیزه و خلاق دانست و با بیان اینکه بسیاری از برنامه های تدوین شده برای گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه با تلاش کتابداران به بار می نشیند اظهار کرد: توسعه کتابخوانی از ارکان مهم توسعه فرهنگی است.

کتابخانه

هلاکویی با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم کتابخانه های عمومی آگاهی بخشی است اظهار کرد: امروز کتابخانه های عمومی استان به لحاظ سخت افزار و امکانات تا حدود زیادی پیشرفت داشته و حال نوبت اقدامات ترویجی در حوزه مطالعه است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با بیان اینکه در زمان حاضر حدود 200 هزار نفر از منابع کتابخانه های استان بهره مند هستند خاطرنشان کرد:300 باب کتابخانه نهادی، مشارکتی و مستقل استان استان اصفهان، دارای 2 میلیون و 500 هزار جلد کتاب هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه