English

با حضور فرماندار صومعه سرا؛

از کارگران نمونه شهرستان صومعه سرا تجلیل شد

همایش تجلیل از کارگران نمونه شهرستان صومعه سرا با حضور فرماندار برگزار شد.

از کارگران نمونه شهرستان صومعه سرا تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا در همایش تجلیل از کارگران نمونه  این شهرستان ضمن تبریک هفته کارگر و اعیاد شعبانیه گفت: محور اصلی در کشورهای توسعه یافته، انسانهای توسعه یافته هستند که تکنولوژی را در راستای رشد اقتصادی در عمل وکردار خود لحاظ میکنند.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی  و سیاسی و اجتماعی جز با همدلی و همکاری مردم و مسئولین میسور نخواهد بود گفت: مردم ما درهمه عرصه ها علی الخصوص انقلابی که بدست امام راحل (ره) و مردم شریف ایران اسلامی به پیروزی رسید، نشان دادند هر گونه فشار اقتصادی را تحمل کرده و پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

همه مسئولین در راستای شرح وظایفی که در جامعه دارند عمل کنند

فرماندار با تاکید بر اینکه همه مسئولین در راستای شرح وظایفی که در جامعه دارند عمل کنند اظهار داشت: مراقبت کنیم در هر جایگاهی که هستیم نقش خود را درست و دقیق انجامدهیم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای و مواین الهی قدم برداریم.

تجلیل از کارگران نمونه صومعه سرا

فتح اللهی در خصوص رفع نگرانی های دستگاه های اجرایی گفت: در خصوص تسهیلات زود بازده برنامه ریزی شده ودر کارگروه اشتغال شهرستان بررسی و آماده اجرایی شدن می باشد و در زمینه بوم گردی و جذب گردشگر و بخش های خصوصی اقداماتی در حال انجام است که زمینه ساز اشتغال پایدار در شهرستان ما خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه