English

دو مدرسه با اعتبارات شرکت ملی نفت در اهواز افتتاح خواهد شد

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور اجرایی و پیگیری گفت: عملیات اجرایی ساخت دو باب مدرسه ابتدایی و متوسطه در مجموعه مسکونی 2000 واحدی نفت اهواز در مراحل پایانی پیشرفت قرار دارند و به زودی افتتاح می شوند.

دو مدرسه با اعتبارات شرکت ملی نفت در اهواز افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد خانچی بیان داشت: پروژه ساخت مدرسه ابتدایی 10 کلاسه دارای1870 متر مربع محوطه سازی و 1550 متر مربع فضای آموزشی است و پیشرفت فیزیکی آن 90 درصد می باشد.

 وی ادامه داد: مدرسه متوسطه 12 کلاسه نیز 2600 متر مربع محوطه سازی و 2050 متر مربع فضای آموزشی دارد و به پیشرفت 90 درصدی رسیده است.

اعتبار ساخت این دو مدرسه  72 میلیارد ریال است

خانچی اعتبار ساخت این دو مدرسه را 72 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای این دو مدرسه یک سالن ورزشی سرپوشیده مشترک به متراژ 645 متر مربع با اعتبار 8 میلیارد و 690 میلیون ریال احداث شده که مجموع اعتبار آنها از محل اعتبارات طرح کمک به عمران مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران تامین شده است.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور اجرایی و پیگیری یادآور شد: مجری احداث این مدارس اداره کل نوسازی مدارس خوزستان است.

گفتنی است؛ ساخت مجموعه مسکونی 2000 واحدی نفت اهواز از بهمن ماه 1389 آغاز شد که تا کنون 800 واحد آن تکمیل و واگذار شده است.

در این مجموعه احداث 6 باب مدرسه و 2 باب مسجد جانمایی شده که در مرحله نخست یک باب مسجد و 2 باب مدرسه در حال احداث است.

بزودی عملیات ساخت یک باب مدرسه دیگر و یک مجموعه ورزشی از محل اعتبارات طرح کمک به عمران مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران در مجموعه 2000 واحدی نفت اهواز آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه